רודרי: "לא הגעתי לסיטי בגלל פפ. אני רץ בלי הפסקה"

רודרי, פפ גווארדיולה
רודרי, פפ גווארדיולה | HECTOR RETAMAL/AFP/Getty Images

הקשר הספרדי, יורשו של פרננדיניו התראיין לאתר הרשמי: "זו הקבוצה הטובה ביותר עבורי, מקווה שנזכה בצ'מפיונס לפני שסילבה עוזב". על סגנון המשחק שלו: "מתאים לפיזיות כאן, לא אוהב לרדת לגליץ', זה בזבוז זמן"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)
בניגוד לקיץ האחרונות, הקיץ של מנצ'סטר סיטי שקט במיוחד. אולם, אסור לשכוח שאלופת אנגליה החתימה שחקן אחד משמעותי – רודרי, הקשר הספרדי שהגיע מאתלטיקו מדריד, שמסומן כיורשו של פרננדיניו. הספרדי כבר ערך הופעת בכורה לא רשמית בקבוצה. בראיון מרתק לאתר הרשמי של המועדון, הקשר בן ה-23 סיפר על השנים הראשונות הקשות, הציג את סגנונו הייחודי בהגנה וכן הציב יעדים לקראת העונה החדשה.


רודרי אמר על תחילת הקריירה: "האמת שהייתי לה התפתחות מאוחרת ברמה הפיזית, זה קרה רק שנה או שנתיים אחר כך. כיום אני פיזי וחזק כדי להתמודד עם הכדורגל האנגלי".  רודרי הוסיף כי המעבר לויאריאל היה ירידה לצורך עלייה: "אני שמח שזה קרה, התקדמתי, המעבר היה בדיוק בזמן, אם זה לא היה קורה לא בטוח שהייתי מגיע למנצ'סטר סיטי".


הסיבות להגעתו: "לא חתמתי משום שפפ גווארדיולה נמצא כאן. באתי כי מדובר במקום חשוב עבור הקריירה שלי, קבוצה בה אני משוכנע שאני הולך לנצח. כמובן שהמאמן עזר לי לקבל את ההחלטה, אבל חלקו היה שולי. אני אוהב את הדרך בה סיטי משחקת, אני חושב שיש לה פילוסופיה שונה מהקבוצות האחרות באנגליה".




הסגנון שלו: "כשהגעתי לויאריאל חשבתי שאני רץ הרבה. באתלטיקו מדריד הבנתי שזה לא נכון, ואז במשחק נגד ווסטהאם שוב רצתי המון. שחקן בעמדה שלי צריך לרוץ הרבה מאוד, אני מבזבז את כל האנרגיות שלי בכל משחק. הבנתי שעליי להיות הקשר השלם, טוב גם הגנתית וגם התקפית. אני לא אוהב לרדת לגליץ' כי אם אתה מפספס אתה מבזבז זמן יקר עד שאתה קם וחוזר לרוץ. יש לי דרך אחרת לגנוב כדורים". השחקן החמיא לפרננדיניו ואמר: "הוא נותן לנו כוח והוא מחלץ כדורים. אתה לא נשאר שש שנים בקבוצה כזו אם אתה לא שחקן ענק".


על דויד סילבה והחלום לזכות בליגת האלופות: "הוא שחקן גדול, אחד מהשחקנים הספרדיים הטובים ביותר בתקופה האחרונה. נותרה לו שנה אחת בחוזה ואני מאוד מקווה שהיא תהיה מוצלחת. הוא אחד השחקנים עם האיכות הכי גבוהה בקבוצה, אנסה ללמוד ממנו כמה שיותר. הלוואי שנזכה בליגת האלופות, אבל יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון, ולהיות טובים בזמן הנכון. אני מסתכל על הקבוצה שלנו וללא ספק אנחנו מחמש-שש הטובות בעולם. אנחנו רוצים לזכות בליגת האלופות".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי