ברונו פרננדס בדרך למנצ'סטר יונייטד? "אני רוצה לעבור לאנגליה"

ברונו פרננדס
ברונו פרננדס | Dean Mouhtaropoulos / Staff

ספורטינג ליסבון דורשת מהשדים האדומים 60 מיליון ליש"ט בתמורה לקשר, שרשם אשתקד עוונת שיא במהלכה הבקיע 32 שערים ב-50 הופעות. "אני אעזוב כשהמועדון יחליט", הבהיר השחקן

(גודל טקסט)

האם מנצ'סטר יונייטד קרובה לצרף את שחקן הרכש השלישי שלה הקיץ? בממלכה טוענים היום (שלישי) שהשדים האדומים נחושים להחתים את קשר ספורטינג ליסבון ונבחרת פורטוגל ברונו פרננדס, שלא הסתיר את כוונותיו והצהיר: "אני רוצה לעבור לאנגליה".

פרננס, שיחגוג 25 בספטמבר, שוחח עם העיתונאים הפורטוגלים לפני ההמראה של ספורטינג ליסבון לטורניר הכנה בניו יורק ואמר: "השמועות כבר לא מעניינות אותי, דיברתי על הנושא הזה הרבה מאוד פעמים. הדבר היחיד שאני יכול לעושת עכשיו הוא לעלות בזמן לטיסה".

קשר נבחרת פורטוגל, לו חוזה עד 2023 בספורטינג, הוסיף: "האם זה המסע האחרון שלי עם הקבוצה? אני באמת לא יודע לומר. יש בספורטינג ליסבון צוות מקצועי והוא זה שקובע. אני אעזוב כשהמועדון יחליט, לא אני זה שמקבל את ההחלטות בקבוצה".

פרננס רשם אשתקד את עונת השיא שלו בקריירה כאשר הפציץ לא פחות מ-20 שערי ליגה ב-33 מחזורים ובכל המסגרות מאזנו עמד על 32 שערים ב-50 הופעות. ספורטינג, שמבינה כמה גדול היהלום שיש לה ביד, דורשת 60 מילון ליש"ט ממנצ'סטר יונייטד ששוקלת את צעדיה.


רוצה לשחק באנגליה. ברונו פרננדס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי