פפ: "השחקנים שלי רעבים מאוד. נגיע מוכנים לליברפול"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | CHARLY TRIBALLEAU/AFP/Getty Images

סיטי חתמה את מסע המשחקים, המאמן מתכונן למגן הקהילה בעוד שבוע: "אנשים זלזלו ביפן, אבל זו יריבה חזקה", היה מחנה נפלא". באנגליה שיבחו את דה בריינה: "חזרתו - בשורה גדולה" אך כתבו גם על הבעיות של האלופה

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי סיימה אתמול (שבת) את משחקי ההכנה שלה (שלושה נצחונות לצד הפסד בפנדלים מול וולבס) לקראת עונת 2019/20 עם ניצחון 1:3 על קבוצת יוקוהמה מרינוס היפנית. בעוד שבוע תפגוש האלופה את ליברפול במסגרת מגן הקהילה המסורתי, והמאמן פפ גווארדיולה נשמע מאוד מרוצה. הסיטיזנס אמנם חסרו לא מעט שחקני מפתח אך הרוויחו מחדש את קווין דה בריינה.


גווארדיולה נשאל האם שחקניו רעבים לקראת העונה שבפתח, לאחר שזכו בעונה שעברה בארבעה תארים מקומיים, וענה בפשטות: "כן, הם בהחלט כן. אני מכיר אותם טוב מאוד אז אין לי ספק לגבי היכולת והרצינות שלהם". הספרדי סיכם את משחקי ההכנה: "עשינו טעויות אבל בתקופה הזו זה טוב. אנחנו נפתור הכל והקבוצה תהיה מוכנה שוב. המשחק היה קשה, מבחן מדהים לא רק לקראת ליברפול אלא לכל תחילת העונה. הסיור היה נחמד מאוד. אנשים אמרו 'או.קיי, יפן, זו בסה"כ יוקוהאמה, אבל זו קבוצה חזקה, לא סתם בחרנו לשחק נגדה. הם רצים הרבה, לוחצים גבוה, יש לקבוצה הזו סגנון".


קווין דה בריינה כבש שער אופייני במהלך המשחק כשהטעה שחקן הגנה בתוך הרחבה ושלח בעיטה נהדרת לרשת. הספרדי אמר על הקשר: "היה לו עוד משחק נהדר, הוא חשוב מאוד מול הגנות חזקות". ב"סאן" האנגלי הזכירו שחזרתו של הקשר הבלגי היא הבשורה הגדולה ביותר של הקבוצה לקראת העונה הבאה. בשנה שעברה הוא פתח בהרכב רק ב-11 משחקי ליגה, אבל עכשיו הוא מתחיל להזכיר את עצמו. "הם הצליחו כל כך טוב בלעדיו, אבל הוא האיש ששווה מליונים".




מנגד, יש גם מקור לבעיה. באנגליה הזכירו כי סרחיו אגווארו, גבריאל ז'סוס, פרננדיניו, אדרסון וניקולאס אוטמנדי שיחקו בקופה אמריקה ואמורים לחזור רק בתחילת השבוע הבא ויכנסו לעניינים די מאוחר. כנ"ל לגבי ריאד מחרז. מעבר לכך, הסיטיזנס רצו להתחזק במרכז ההגנה, גם בשל עזיבתו של וינסנט קומפני. הארי מגווייר נותר השחקן המועדף  אך האלופה מסרבת לעמוד בדרישות הגבוהות של לסטר, וכנראה לא תשנה את עמדתה. בכתבה ציינו שג'ון סטונס סיים את העונה שעברה רע והוא חסר ביטחון. מעבר לכך, דנילו עדיין נשאר בקבוצה מה שמונע ממנה להתחזק בעמדת המגן הימני.


המאמן, כהרגלו, סיכם באופטימיות: "ברנרדו (סילבה) שוב ברמה הרגילה שלו, (ראחים) סטרלינג המשיך בדיוק מהיכן שעצר בעונה שעברה, וג'ון סטונס ואמריק לאפורט כבר איתנו. החבר'ה האלה שיחקו בצורה מדהימה. סיימנו את המחנה בלי פציעות. עכשיו אנחנו צריכים עוד קצת זמן, בעוד כמה משחקים נהיה בכושר טוב".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי