טבס הטריף את חדר ההלבשה, גז'ארדו חגג במונומנטל

קרלוס טבס
קרלוס טבס | Gettyimages

אחרי ה-2:2 בבומבונרה, החלוץ הוותיק עודד בצעקות את חבריו: "אנחנו עדיין לא מתים, כ*ס אמא שלהם!". צפו במאמן ריבר המושעה שר ורוקד עם אוהדיו. הצביעו בסקר: מי מהשתיים תזכה בליברטדורס?

(גודל טקסט)
כל הציפיות הבטיחו קרב סוער אתמול (שני) באצטדיון הבונבונרה בין בוקה ג'וניורס לריבר פלייט במשחק הראשון של גמר גביע הליברטדורס, בו הדרבי הגדול בעולם התקיים לראשונה, והציפיות לא איכזבו. זה נגמר עם 2:2 בסופר קלאסיקו ענק ורב אירועים, על הדשא ומחוצה לו, שרק הגביר את הציפיות לקראת הגומלין שייערך בעוד שבועיים ב"מונומנטל" של ריבר פלייט לעיני האוהדים שידאגו להטריף את האווירה.


"זה היה בדיוק המשחק שכולם ציפו לו, קשה ועם הרבה לחימה", אמר בלם ריבר פלייט חאבייר פינולה. "היו נקודות קטנות בעזרתן יכולנו לנצח אבל נלחמנו קשה ותיקו היתה תוצאה הוגנת". "לוס מיז'ונאריוס" נאלצו להסתדר ללא מאמנם מרסלו גז'ארדו שלא נכח במשחק בעקבות השעייה. גז'ארדו צפה במשחק באצטדיון המונומנטל, ולאחר התוצאה הטובה מבחינתה של ריבר, חגג ושר בטירוף עם האוהדים כפי שתוכלו לראות בסרטונים הבאים.


בצד השני, החלוץ דאריו בנדטו, שכבש את השער השני של רומא, אמר בסיום: "אני מאוד מרוצה מההופעה. יש דברים חיוביים שאנחנו צריכים לשמור עליהם. עכשיו אנחנו צריכים לנצח כדי להיות אלופים, זאת המציאות". קרלוס טבס הוותיק עודד את השחקנים בצעקות בחדר ההלבשה בסיום: "קדימה… אנחנו עדיין לא מתים. הז*נה שילדה אותם, כ*ס אמא שלהם. להרים את הראש!".



 
 

Marcelo Gallardo cantando con los hinchas luego de la finalización del partido. #JuntosSomosMásGrandespic.twitter.com/89vpc35Jm2

— River Polideportivo (@RiverPoli2018) November 11, 2018

Luego de seguir el partido desde la concentración, Marcelo Gallardo salió a saludar a los hinchas en el Monumental.#JuntosSomosMasGrandes ⚪⚪ pic.twitter.com/e9WoZIYLYY

— River Plate (@CARPoficial) November 11, 2018

Riverplate pic.twitter.com/Qa1dapV3CI

— Lema Hernan (@lema_hernan14) November 11, 2018

⚪️ No away supporters are allowed so River Plate fans are watching in bars across Buenos Aires and the world. You cannot overstate how big these two games are going to be… pic.twitter.com/Z5T2da9wsC

— COPA90 (@COPA90) November 11, 2018

Fans in Argentina watch one of the fiercest rivalries in soccer as Boca Juniors and River Plate drew 2-2 in the first leg of the #CopaLibertadores final.

Some #Boca fans share their excitement here pic.twitter.com/tmc95wDD6i

— TicToc by Bloomberg (@tictoc) November 12, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי