דיווח: זלאטן איברהימוביץ' עשוי להצטרף לבוקה ג'וניורס

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Gettyimages

חוזהו של הכוכב בגלאקסי יסתיים בסוף 2019, ובספרד נחשף כי הקבוצה מבירת ארגנטינה מתכננת להציע חוזה לשוודי בן ה-37, שיצטרף לקרלוס טבס ודניאלה דה רוסי. סוכנו ראיולה הכחיש את המעבר בטוויטר

(גודל טקסט)
האם זלאטן איברהימוביץ' בדרך ליעד חדש? לפי העיתון הספרדי "אס", בוקה ג'וניורס הארגנטינאית מתכוונת להציע לשוודי חוזה במועדון, זאת לאחר שהתקיים משא ומתן עם סוכנו מינו ראיולה, אשר הציע לקבוצה את הכוכב של לוס אנג'לס גלאקסי.


לפי הפרסום, יו"ר בוקה דניאל אנג'ליצ'י והמנהל המקצועי ניקולס בורדיסו נתנו אור ירוק למהלך, בעיקר בגלל הבחירות המתקרבות במועדון בחודש דצמבר. שני האנשים הבכירים מאמינים כי החתמה בסגר גודל כזה תקנה להם את המושכות לקדנציה נוספת ב"בונבונרה".


חשוב לזכור כי חוזהו של איברהימוביץ' בקבוצתו מה-MLS יסתיים בסוף שנת 2019, והאפשרות כי יעזוב מיד לאחר מכן נמצאת על הפרק. במהלך הקית האחרון בוקה ג'וניורס צירפה לשורותיה את דניאלה דה רוסי האיטלקי, לאחר ששיחק 18 שנים ברומא. בבירת ארגנטינה מפנטזים כעת על שיתוף פעולה בחוד עם זלאטן וקרלוס טבס.


איברהימוביץ'. בדרך לארגנטינה? (Sean M. Haffey/Getty Images)
איברהימוביץ'. בדרך לארגנטינה? (Sean M. Haffey/Getty Images)


בתוך כך, ראיולה מיהר להגיב על הדיווחים בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "מעולם לא הצעתי את זלאטן איברהימוביץ' לבוקה ג'וניורס או לכל קבוצה אחרת".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי