טבס הודה: הייתי בשבעה חודשי חופשה בליגה הסינית

קרלוס טבס
קרלוס טבס | AFP

הכוכב הארגנטינאי, שהיה המשתכר הגבוה בעולם בשנחאי שנואה, התראיין בארגנטינה לאחר חזרתו לבוקה ג'וניורס: "כאן אפרוש מכדורגל, מלכתחילה לא רציתי לשחק בסין. ממליץ להם לראות אותי משחק עכשיו"

(גודל טקסט)
קרלוס טבס, הכוכב הארגנטיני שחזר לבוקה ג'וניורס אחרי הרפתקה לא מוצלחת בשנחאי שנואה, התראיין לערוץ הטלוויזיה הארגנטיני TYC וסיכם את תקופתו בצורה לא מחמיאה: "היו לי שבעה חודשי חופשה בסין. אני מניח שאוהדי הכדורגל בסין התאכזבו ממני, כי לא הייתי שם בשיאי".


בסין מותחים על טבס בן ה-33 ביקורת שלא לקח את הליגה ברצינות, למרות שהרוויח 800 אלף דולר לחודש (כ-40 מיליון יורו לעונה) והיה השחקן שקיבל את השכר הכי גבוה בעולם. אחרי שהציטוט שלו נאמר נכתב בסין: "טבס לועג לנו ואנחנו שילמנו לו המון כסף". בסין גם נכתב שטבס הביא איתו המון חברים ואנשי משפחה לשנחאי, כמובן שכולם נהנו מהכסף ששילמה לו הקבוצה, אבל הוא לא נתן שום תוצרת – כבש ארבעה שערים ב-16 משחקים בלבד.



טבס אמר להגנתו: "לא הייתי במצב לתת מאה אחוז עבור הקבוצה, אבל זה לא משנה מה הייתי עושה. האוהדים לא אהבו אותי בגלל שהיה עליי תג מחיר גבוה ולא משנה מה הייתי עושה הם היו מותחים עלי ביקורת. אם הם רוצים לראות אותי משחק באמת טוב, שיראו מעכשיו את המשחקים של בוקה ג'וניורס. אני מבין אותם שהם כועסים, אבל זה המחיר שאתה משלם כשאתה לא משחק טוב מספיק".

Carlos Tevez Jokes Botched Shanghai Shenhua Move Was 'Seven-Month Holiday In China' After Rejoining Boca Juniors https://t.co/P9sMFCzHXH via @waatpiespic.twitter.com/EhcvbBQwkZ

— Who Ate All The Pies (@waatpies) 16 בינואר 2018

המדהים הוא שטבס קיבל משכורת עתק וסיפק בערך עשרה אחוזים מההספק של ערן זהבי מאז הגיע לליגה הסינית. הקבוצה הסינית לא איפשרה לטבס לשחק בחלק האחרון של העונה בטענה שהוא לא גילה יכולת מקצועית נאותה. טבס אמר עוד: "ברגע הראשון בו נחתתי בסין כבר רציתי לחזור לארגנטינה. ביום בו החלטתי לעזוב את בוקה, הבת שלי ירדה לחדר ההלבשה ולא הפסיקה לבכות וביקשה ממני להישאר, אבל טעיתי ועזבתי. מעכשיו אני לא רוצה ללכת לשום מקום. אני רוצה לפרוש מכדורגל במדי בוקה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי