חשד בארגנטינה: עובד אינדפנדיינטה סירסר קטינים לזנות

אינדפנדיינטה
אינדפנדיינטה | AFP

נשיא המועדון ועורך הדין אישרו כי הוגשה תלונה מפני שנעשה שימוש במתקני המועדון כדי לפגוע בשחקנים, בתקשורת דווח כי לפי החשש נערים בני 16 ו-17 שודלו לקיום יחסי מין עבור תשלום

(גודל טקסט)
פרשה מחרידה בארגנטינה נחשפה אמש (רביעי). עורך הדין של אינדפנדיינטה ונשיא המועדון אישרו שהוגשה תלונה נגד אחד מאנשי המועדון, בטענה כי "נעשה שימוש במתקני המועדון כדי לפגוע בשחקנים מן החטיבות הנמוכות של המועדון".


לפי כל הדיווחים, מדובר באונס ובשידול לזנות של שחקני הקבוצה במחלקות הצעירות, ילדים בני 16ו-17, כאשר נטען כי "בית בושת נפתח בתחומי המועדון משכונת אבז'נדה". העיתונאי ססאר לואיס מרלו מרשת TyC דיווח כי מספר שחקנים צעירים במועדון נאלצו לקיים יחסי מין עם אותו אדם וכי הדבר נחשף לאחר שיחה של אחד מאותם צעירים עם פסיכולוג הספורט של המועדון מבואנוס איירס.

בשלב זה החקירה רק בתחילתה וידועים פרטים מעטים עד מאוד, גם בשל רגישות הנושא לא ממהרים הארגנטינאים לפרסם פרטים, אך נראה כי היה סחר של ממש בנערי הקבוצה בעבור תשלום.


de Grabia en @NoTodoPasaTyC: la Justicia investiga a un futbolista de inferiores de #Independiente (ya lo desvincularon del club) por manejar una red de prostitución. Llevaba a otros chicos a tener relaciones a un departamento en Palermo. Actúa la UFI 4 de Avellaneda.

— César Luis Merlo (@CLMerlo) March 21, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי