בוקה שוקלת לא להופיע לגמר. טבס: "תנו לריבר את הגביע וזהו"

קרלוס טבס, גיז'רמו בארוס שלוטו
קרלוס טבס, גיז'רמו בארוס שלוטו | Gettyimages

שתי הקבוצות אמורות להתייצב הערב (22:00, ספורט2) לגמר הליברטדורס שנדחה, אך אנשי האורחת שוקלים לבקש ניצחון טכני. החלוץ זעם: "מה שקרה היה מביש". גז'ארדו: "שלוש שעות לפני המשחק אמרתי שאני לא רוצה שנשחק"

(גודל טקסט)
בוקה ג'וניורס אמורה להתייצב היום (ראשון, 22:00, שידור ישיר בספורט2) באצטדיון "מונומנטל" לגומלין גמר הליברטדורס נגד ריבר פלייט, שבוטל אתמול בגלל המארב של אוהדי המארחת לאוטובוס של בוקה שנרגם באבנים ועוד חפצים, אבל לא ברור אם תגיע למשחק. לפי העיתון "אולה", "פוקס ספורט" וגם רשת הטלוויזיה "טיק ספורט", נשיא הקבוצה דניאל אנגליצ'י רוצה לשהקבוצה תעלה לשחק בגומלין, אבל אנשים אחרים סביבו במועדון דורשים שקונמבול, ההתאחדות הדרום אמריקאית לכדורגל, תיתן להם ניצחון טכני בעקבות האירועים. אחרי שעות של מתח לאחר שהמשחק בוטל, עזבה בוקה את האיצטדיון למלון "מאדרו", שם נפגשו ראשי המועדון לדון בהחלטה מה לעשות הלאה. חלק מהאנשים אמרו כי בהתחשב בדבריו קרלוס טבס שיובאו בהמשך צריך לבקש ניצחון טכני ולא להגיע למשחק.


ובינתיים, ממשיכים לזרום לרשתות החברתיות סרטונים המתעדים את האלימות הקשה סביב גמר הליברטדורס. 


נשיא קונמבול אלחנדרו דומינגס טען שקיבל אישור מראשי בוקה שיגיעו למשחק, אבל ככל שהשעות נוקפות ייתכן שבמהלך היום הם ישנו את דעתם. עד כה אין בקשה רשמית של אנשי בוקה לבטל את המשחק, אבל זה עשוי להשתנות. למעלה מ-60 אלף גולשים ב"אולה" הצביעו על כך שבוקה צריכה לקבל ניצחון טכני וכשדומינגס נשאל על אפשרות כזאת, ענה: "לפי מה שהבנתי, יש סיכום בין נשיאי שתי הקבוצות שהמשחק יתקיים". עד כה האצטדיון כולו נסגר לתיקונים ולפי החלטת המשטרה בגלל האירועים, אבל המארגנים מקווים שייפתח שוב למשחק.


אחרי ההחלטה לדחות את המשחק, שחקני בוקה יצאו בזה אחר זה מהאצטדיון בו היו למעשה נצורים ושלחו מסרים לקונמבול ולהנהלת בוקה. קפטן הקבוצה פאבלו פרס, שהובהל תחילה לבית החולים לאחר שנפגע מחתיכת זכוכית בעינו, דיבר על מה שקרה לו באוטובוס של הקבוצה: "אני מרגיש פגוע. זו הייתה אמורה להיות חגיגה שהפכה למלחמה. אמרו לי שיש לי חלקים בעין שנפגעו ואני לא יכול לפתוח אותה. הוציאו לי חתיכות זכוכית מהעין".


Así vivieron los jugadores de @BocaJrsOficial las agresiones arriba del autobús pic.twitter.com/AwT9a0bjXN

— La Doce (@LaDoce) 24 בנובמבר 2018

קרלוס טבס היה זה שתקף את כולם. "ריבר פלייט עשתה מה שהיא רוצה. אנחנו נאלצנו להתלבש שלוש פעמים למשחק. הם רוצים לקבל את הגביע בלי לשחק, אז תנו להם. ברור שהמשחק הזה לא היה צריך להתקיים, אבל קונמבול רוצה לקיים אותו בכל מחיר. אם זה היה הפוך ובוקה הייתה עושה את הדברים האלה, כבר היינו מזמן בחוץ וריבר פלייט הייתה האלופה. קונמבול התנהגה בצורה מבישה, מה שקרה היה מביש. אני מדבר כקרלוס טבס ולא כשחקן הקבוצה. הם הכריחו אותנו לשחק. אם זה היה קורה באצטדיון שלנו, כמה זמן היה חולף עד שהיו נותנים להם את הניצחון? תנו להם את הגביע וזהו", אמר האפאצ'ה הזועם. 


עוד גילה החלוץ שמאמן ריבר פלייט, מרסלו גז'ארדו שאל את השחקנים איך הם מרגישים: "היינו מחוממים לשחק כי היינו כבר שבע שעות בחדר ההלבשה, אמרתי לו", התלוצץ טבס. כשנשאל האם לדעתו ריבר פלייט תסכים לקבל את הגביע בלי לשחק עקץ: "לא יודע. הם הסכימו לעלות לגמר אחרי המשחק מול גרמיו (אחרי שנעזרו בטכנולוגיית וידאו)".


¡TEVEZ CON TODO! El referente de Boca salió con los tapones de punta, atacó a la CONMEBOL y dejó un mensaje picante para River: "Que le den la Copa". pic.twitter.com/gXJBoLB2b3

— ESPN Fútbol Club Argentina (@ESPNFCarg) 25 בנובמבר 2018

גז'ארדו עצמו אכן התייצב לצד שחקני בוקה ואמר: "לא יכולנו בשום אופן לשחק את המשחק. זו הייתה אמורה להיות מסיבת כדורגל שהסתיימה בכאוס טוטאלי. לא חושב שיכולנו לשחק אם חלק משחקני בוקה נפגעו. אני מקווה שהיום המשחק יתקיים והכל יסתיים בשלום. כבר שלוש שעות לפני פתיחת המשחק אתמול אמרתי לכולם שאני לא רוצה לשחק אותו".


 


גם אגדת בוקה ג'וניורס, דייגו מראדונה, הביע את דעתו על הנושא במסיבת עיתונאים במקסיקו של קבוצתו דוראדו. "בארגנטינה אין שום ביטחון לחיים של בני אדם. מסוכן שם להסתובב ברחוב", אמר והאשים את נשיא ארגנטינה מאוריסיו מאקרי. "לצערי הרב, כארגנטינאי אני יכול להגיד שאין ביטחון במדינה ויש כל הזמן מעשי שוד. הוא לא יודע מה הולך ברחובות כי הוא מיליונר ויש לו כסף, אבל ילדים קטנים רעבים אצלנו ללחם. הנשיא רימה את כולם בבחירות בשקרים, אבל עליי הוא לא הצליח לעבוד. אני מכיר אותו. הכהונה שלו היא התקופה הכי גרועה שעוברת המדינה".


"En Argentina, hoy es un terror ir a la cancha", dijo #MARADONAxESPN en referencia a lo sucedido en el River vs. Boca y sentenció diciendo que "nos merecemos lo que tenemos". pic.twitter.com/f7PbZnXEZA

— SportsCenter (@SC_ESPN) 25 בנובמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי