פרס: "היו רוצחים אותנו אם היינו מנצחים. אי אפשר לשחק שם"

פאבלו פרס
פאבלו פרס | AFP

קפטן בוקה התייחס לראשונה לשעות הקשות שעבר במונומנטל לאחר שהותקף ונפצע בעינו: "אי אפשר לשחק במגרש שיש בו סכנה לחיים, לא הרגשתי ששמרו עליי". מראדונה, מסמלי המועדון: "צריך להעניק לנו את הגביע"

(גודל טקסט)
ארגנטינה עדיין סוערת אחרי המהומות הקשות בסביבת אצטדיון המונומנטל בשבת האחרונה, שהובילו לדחיית המשחק ב-24 שעות ולאחר מכן להזזתו למועד לא ידוע, ככל הנראה בשבת הבאה (8.12), כשכעת גם ראשי המועדונים מתעמתים על גבי התקשורת.


מחר (שלישי, 15:00 שעון ישראל) תיערך ישיבה בה ישתתפו ראשי הפדרציה קונמבול ובעלי ריבר פלייט ובוקה ג'וניורס במטרה לקבוע סופית את התאריך החדש למשחק הגומלין, כידוע המפגש הראשון בבומבונרה לפני כשבועיים הסתיים ב-2:2, אולם על פי הדיווחים בארגנטינה ראשי בוקה ג'וניורס עדיין מקווים לשכנע כי הם זכאים לניצחון טכני, שיעניק להם כמובן את התואר.


על פי דיווחים בארגנטינה מהשעות האחרונות, בוקה צפויה להציג במהלך הפגישה סרטונים המעידים כי שחקני הקבוצה ואנשיה הותקפו גם בתוך האצטדיון ולא רק באוטובוס שעשה את דרכו למגרש, ובכך בכוונתה להטיל את האשמה על ראשי ריבר פלייט ולא על אנשי משטרת בואנוס איירס כפי שהיה עד כה. הקפטן פבלו פרס, שנפגע בעינו ממנה הוצאו חתיכות זכוכית וכי אחיו טען שיהיה עליו לעבור ניתוח, סיפר היום: "אני לא יכול לשחק במגרש שיש שם סכנה לחיי. לא הרגשתי ששמרו עליי ומה היה קורה אם היינו מנצחים? מי היה מוציא אותנו משם? אם אנשים השתגעו לפני המשחק, תחשבו מה היה קורה אם היינו זוכים בגביע בבית שלהם. הם היו הורגים אותי".



פבלו פרס הפגוע באצטדיון המונומנטל. חשש לחייו (AFP)


פרס גם סיפר על הרגעים הראשונים לאחר ששב לביתו, בתום שעות ארוכות בהן בילה את זמנו באמבולנס, טופל בבית החולים ושב לאצטדיון שבדרך אליו נפגע: "יש לי שלוש בנות ואישה. הבכורה שלי חיבקה אותי כשנכנסתי והתחילה לבכות. ככה אני לא יכול לשחק כדורגל, אם הייתי עולה לשחק שם אני יודע שיכול להיות שהייתי נרצח. כבר בכניסה למגרש הותקפנו באבנים וברימוני גז וכשעזבתי את האצטדיון תקפו גם את האמבולנס שלקח אותי".


אגדת הכדורגל והסמל הגדול ביותר של בוקה ג'וניורס, דייגו מראדונה, התייחס לראשונה לאירועים בעמוד האינסטגרם שלו וכתב: "מקווה שבקונמבול יפעלו בחומרה ויכתירו את בוקה לאלופי הליברטדורס. מעבר לאהבה שלי למועדון, החוקים לא כובדו והעונש צריך להיות שהגביע יוענק לבוקה".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yo espero que la Conmebol actúe de manera seria y de por campeón de la Libertadores a Boca. Más allá del amor que tengo por el club, hay un reglamento que hay que cumplir. Las sanciones son claras, y esto es una gota de agua que cuando nos sacaron los puntos a nosotros, en el 2015. A mí me gusta ganar en la cancha, pero cuando no se respetan las normas tiene que haber una sanción. Y esa sanción es darle los puntos a Boca.

A post shared by Diego Maradona Oficial (@maradona) on



במקביל, לטענת "TYC SPORTS" ביממה האחרונה עושה המשטרה המקומית מאמצים לנסות ולקשר בין אותו ארגון אוהדים שהתפרע לנשיא ריבר פלייט והיום פשטה על אצטדיון המונומנטל. עד כה דווח כי 300 חברי ארגון אוהדים של ריבר התפרעו בכוונה מחוץ לאצטדיון לאחר פשיטה שנעשתה ובמהלכה נלקחו מהם הכרטיסים למשחק, כך שמבחינתם ההתפרעות הייתה בגדר "אם אנחנו לא במשחק, אף אחד לא יהיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי