צפו בתקציר: היגוואין כבש בתוספת הזמן ב-1:1 בדרבי מול טורינו

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | AFP

הארגנטיני כבש את שערו ה-23 העונה בליגה, אבל הגברת הזקנה נעצרה אחרי 33 ניצחונות בית רצופים. צמד למרטנס ב-1:3 של נאפולי על קליארי

(גודל טקסט)
 גונסאלו היגוואין שוב הגיע במאני טיים וכפה 1:1 בדרבי של טורינו. יובה עלולה לראות את היתרון שלה מצטמק לשבע נקודות, אם רומא תנצח ביום ראשון בחוץ את מילאן, אבל כשנותרו שלושה מחזורים לסוף, הסיכוי למהפך קלוש. מצד שני היריבה העירונית קטעה רצף של 33 ניצחונות בכל המסגרות ליובה בבית.


במשחק נוסף גברה נאפולי 1:3 את קליארי בסן פאולו וטיפסה זמנית למקום השני.


יובנטוס – טורינו 1:1
המארחת היתה קרובה לניצחון יוקרתי בדרבי אבל אז הגיע היגוואין. החלוץ הארגנטיני השתלט על כדור בדקה ה-92 זרק מגן ובעט לפינה הקרובה כדי לכבוש את שערו ה-23 העונה ולקבוע 1:1.


לגברת הזקנה הולך באירופה כשהיא מפסידה בדרבי – לפני שנתיים למשל הגיע יובה עד גמר ליגת האלופות, בדיוק למקום אליו היא מיועדת להגיע העונה. אדם לאייץ' סובב כדור חופשי נהדר לחיבורים בדקה ה-52, אבל שש דקות אחר כך הורחק המגן הגנאי אפרייה אקווה ולא הותיר לחבריו אלא לרדת לבונקר שלא הועיל.

 

נאפולי – קליארי 1:3

שחקניו של מאוריציו סארי השיגו ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים שהעלה אותם, לפחות זמנית, למקום השני על חשבון רומא שתתארח מחר אצל מילאן (21:45, ספורטHD2). כבר אחרי דקה ו-54 שניות בלבד כבש דריס מרטנס את ה-0:1 אחרי שדחק מקרוב הרמה משמאל של פאוזי גולאם האלג'יראי, יתרון איתו ירדו המארחים להפסקה.


 

 
30 שערים בכל המסגרות. מרטנס (Gettyimages)

 

בדקה ה-49 המגן השמאלי שלח כדור רוחב נוסף למרטנס, שמקצה הרחבה בעט חזק את ה-0:2 והשלים צמד שהעלה את מאזנו ל-30 שערים העונה בכל המסגרות. בדקה ה-67 עבר הבלגי לתפקיד המבשל שכשכדור עומק שלו חצה את כל הגנת האורחים שהגיע ללורנצו אינסינייה, שכבש את השלישי. קליארי הסתפקה בשער מצמק בדקה ה-92 של דייגו פריאס. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי