1:4 לרומא על מילאן, לאציו פירקה 3:7 את סמפדוריה

רומא
רומא | Gettimages

הג'אלורוסי נשארו במאבק האליפות אחרי ניצחון גדול בסן סירו. הנשרים המשיכו בכושר המצויין במאבק על אירופה, אודינזה ואטאלנטה נפרדו ב-1:1 ופאלרמו ירדה רשמית לליגה השנייה

קבוצות: אטאלנטה
(גודל טקסט)
המחזור ה-35 באיטליה נמשך היום (ראשון). כשבמוקד רומא הביסה 1:4 את מילאן בסן סירו ולאציו פירקו 3:7 את סמפדוריה ופאלרמו ירדה רשמית לליגת השמנה. אטאלנטה המפתיעה איבדה נקודות ב-1:1 עם אודינזה. 


מילאן – רומא 4:1
שחקניו של לוצ'יאנו ספאלטי חזרו למקום השני לאחר שהביסו את הנראזורי בסן סירו, שנשארו במקום השישי שיוביל לאירופה בתום העונה. אדין דז'קו המשיך בכושר המצויין ועם צמד במחצית הראשונה (8 ו-28) העלה את מאזנו ל-27 שערי ליגה העונה. מריו פשאליץ' עוד נתן תקוות לרוסונרי כשצימק בנגיחה בדקה ה-76, אבל האקס סטפן אל שעראווי ניפץ אותן אחרי שתי דקות בלבד עם בעיטה מצויינת מחוץ לרחבה לרשת של ג'יג'י דונארומה ודניאלה דה רוסי הוותיק קבע 1:4 מהנקודה הלבנה בדקה ה-87.





לאציו – סמפדוריה 3:7

שחקניו של סימונה אינזאגי עשו עוד צעד בדרך להבטחת המקום הרביעי שמוביל לשלב הבתים בליגה האירופית, כשהביסו את סמפדוריה העשירית שכבר איבדה עניין בליגה. כבר אחרי שתי דקות סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' שלח כדור עומק לבאלדה קייטה שבעט חזק לפינה השמאלית את ה-0:1, וצ'ירו אימובילה הכפיל מהנקודה הלבנה בדקה ה-19 אחרי שמילאן שקריניאר הסלובקי הורחק. 


בדקה ה-32 קרול לינטי עוד צימק ל-2:1 אחרי מהלך קבוצתי נהדר, אבל ארבע דקות אחר כך התחיל הבליץ האמיתי של הנשרים כשנגיחה של ווסלי הודט (36), פנדל של פליפה אנדרסון (38) ושער מחוץ לרחבה של סטפן דה פריי הורידו את לאציו להפסקה ביתרון 1:5. המארחת המשיכה בשלה במחצית השנייה עם סנאד לוליץ' (65) ואימובילה (70) שהשלים צמד, כשגם צמד מצמק של פאביו קואלייארלה הוותיק  (72, 90 בפנדל) לא שינה הרבה. 



לאציו ממשיכה בכושר המצוין (Gettyimages)


לאציו המשיכה בכושר המצוין שלה ורשמה ניצחון שלישי ברציפות, כשבמחזור הקודם גברה 1:3 על רומא בדרבי העירוני ולפני כן הביסה 2:6 את פאלרמו. קייטה כבש שישה שערים בשלושת המשחקים האחרונים, כשגם אימובילה כבש ארבע פעמים באותו פרק זמן.


גנואה – אינטר 0:1

הנראזורי איבדו נקודות חשובות בקרב על המקום באירופה, ונשארו במקום השביעי. דווקא האקס גוראן פאנדב, שהיה חלק מהקבוצה שזכתה בטרבל ההיסטורי ב-2010, קיבל כדור רוחב בדקה ה-70 בתוך הרחבה, ונעץ אותו בפינה השמאלית הגבוהה של סמיר הנדנוביץ' וקבע את שער הניצחון. אנטוניו קנדרבה החמיץ פנדל שלוש דקות לסיום ודקה לאחר מכן הורחק ז'ופרה קונדוגביה. אינטר עם משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון. גנואה, שניצחה לראשונה אחרי חודשיים, קרובה להבטחת ההישארות בליגה. 



פאנדב. לא עשה חשבון לאקסית (Gettyimages)





קייבו – פאלרמו 1:1

אחרי שלוש שנים בליגה הבכירה, הקבוצה מסיציליה תחזור רשמית לסרייה B בעונה הבאה. סרג'יו פליסייר דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-67, וגם שער שיוויון של אדוארדו גולדניגה בדקה ה-88 לא עזר יותר מדי לוורודים-שחורים. 


אודינזה – אטאלנטה 1:1
החבורה המפתיעה של ג'אמפיירו גספריני פינטזה על עוד שלוש נקודות שיקרבו אותה להשגת כרטיס מפתיע לליגה האירופית. שער של בריאן כריסטנטה אחרי בישול של אלחנדרו גומס בדקה ה-41 העמיק את התקוות, אך שוויון של סטיפה פריצה הקרואטי מנע ניצחון וחילק את הנקודות. למרות התוצאה אודינזה מקדימה בשש נקודות את מילאן השישית ויכולה להריח את הכרטיס כשנותרו שלושה משחקים לתום העונה. 


תוצאות נוספות

ססואולו – פיורנטינה 2:2
(מתאו פוליטאנו 74 בפנדל, פייטרו למלו 85/פדריקו קייזה 37, פדריקו ברנרדסקי 94)

 

פסקארה – קרוטונה 1:0
(אלכסנדר טונב 71)

 

אמפולי – בולוניה 1:3
(דניאלה קרוצ'ה 5, מנואל פסקואל 38, אנדראה קוסטה 46/ סימונה ורדי 11)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי