יונייטד וסיטי בעקבות דונארומה, אבל הכדור בידיים של מילאן

דונארומה
דונארומה | צילום: AFP

ראיולה אמור לשבת עם ראשי הרוסונארי ולסגור את הארכת החוזה של השוער בן ה-18. שתי המנצ'סטריות מוכנות להציע לו 7.5 מיליון יורו לעונה

(גודל טקסט)
מינו ראיולה סוכנו של ג'יג'י דונארומה מעוניין לשבת עם ראשי מילאן בכדי לדון על הארכת חוזהו של השוער בן ה-18 עד שנת 2022. בלי או עם קשר לפגישה המיועדת מוצפת הרשת בידיעות על כך שדונארומה הנהדר, מי שמיועד להיות יורשו של ג'יגי בופון בנבחרת איטליה, מבוקש בקבוצות בכירות ביבשת.


בראש הרשימה נמצאת מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה שזקוקה מאוד לשוער לאור האכזבה הגדולה מקלאודיו בראבו שהגיע מברצלונה ואיבד במהלך העונה את מקומו בהרכב לטובת וילי קבאז'רו. על פי הפרסומים מוכנים הסיטיזנס להוציא 30 מיליון יורו ולשלם לכוכב 7.5 מיליון יורו לעונה, יותר מפי שתיים מההצעה המקורית של הרוסונארי (3 מיליון יורו לעונה).


mko
דונארומה כבר רמז לחבריו במילאן שהוא עוזב. צילום: Getty


גם מנצ'סטר יונייטד, שתאלץ להסתדר בעונה הבאה ללא דויד דה חאה (לפי הפרסומים סגור כבר בריאל מדריד), זקוקים לשוער ומדברים עם ראיולה על סכומים דומים לאלה של סיטי. על פי דיווח בגאזטה דונארומה כבר סיפר לחבריו שהוא מתכנן לעזוב את מילאן.



Milan fans be like.. pic.twitter.com/VZWddhh7UT

— Troll Football (@TrollFootball) May 16, 2017


בכל מקרה הכדור עדיין נמצא במגרש של מילאן והבעלים הסינים. חוזה שישביע את רצונו של ראיולה מצד אחד, תמורת סעיף שחרור גבוה מהצד האחר ישאירו את השוער המוכשר בסן סירו לפחות בשנה שנתיים הבאות. מילאן לא זכתה באליפות מאז 2011 ובארבע השנים האחרונות לא סיימה מעל המקום השישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי