יובה חולמת טרבל, אלגרי: אם אציין רק את אלבס זה יעשה עוול לאחרים

דני אלבס
דני אלבס | AFP

הגברת הזקנה הבטיחה תואר אחד משלושה שעל המדף אחרי זכיה שלישית רצופה בגביע. אלגרי: "כל הקבוצה הביאה אותנו לאיפה שאננחו"

(גודל טקסט)
יובנטוס לא נזקקה למאמץ מיוחד לזכות בפעם השלישית ברציפות בגביע האיטלקי אחרי שגברה אמש (רביעי) 0:2 על לאציו וקטפה את התואר בפעם ה-12. יובה היא הקבוצה הראשונה באיטליה שזכתה בגביע שלוש פעמים ברציפות. ניצחון על קרוטונה יעניק לביאנקונרי אליפות שישית ברציפות וה-35 בתולדותיה וכמובן את הדאבל.


לאונרדו בונוצ'י שכבש הודה בסיום לרומא על צלצול ההשכמה שהנחילה ליובה עם ה-1:3 במחזור האחרון: "במחצית השנייה נגד רומא היינו איטיים ולא נחושים מספיק ובעקבות זה קיימנו שיחות אחרי המשחק. זה היה סוג של הלם, אבל זה העיר אותנו לגמר נגד לאציו. זו לא היתה יובה האמיתית. מקווה שנזכה גם באליפות בסוף השבוע כדי שיהיה לנו זמן להתכונן לגמר האלופות".


מסימיליאנו אלגרי  שזכה בגביע השלישי עם יובה פירגן: "חייב להחמיא לשחקנים על משחק נהדר ומחצית ראשונה יוצאת מהכלל. אני מחמיא גם ללאציו שהגיעה למעמד הזה. נצטרך את אותה גישה מול קרוטונה ואת האוהדים מאחורינו כדי לנצח ביום ראשון. אני לא חושב שצריך לציין שחקן מסוים במשחק. כל יובנטוס הביאה אותנו לכאן. אם אני אשבח רק את דני אלבס זה יהיה חוסר כבוד לאחרים". המאמן אגב שמר על מאזן מושלם כשהוא על הקווים עם יובה נגד לאציו. המאזן? עשרה ניצחונות והפרש שערים 1:20.

10 – With M. Allegri in charge, Juventus have won all their 10 meetings vs Lazio (20 goals scored, only 1 conceded). Hegemony. #JuveLaziopic.twitter.com/RAqKQeU8hl

— OptaPaolo (@OptaPaolo) May 17, 2017



דני אלבס שהבקיע את הראשון חווה את אחת העונות הטובות שלו בקריירה כאשר היה מעורב בחמישה שערים בחמשת המשחקים האחרונים של יובה. אלכס סנדרו המגן הברזילאי המצוין של יובה בישל לראשונה שני שערים במשחק מאז הגיע לקבוצה לפני שנתיים. 


מנגד, מאמן לאציו סימונה אינזאגי התלונן בסיום על חוסר מזל אחרי שקייטה באלדה בעט לקורה בדקה השביעית: "היינו חסרי מזל וסבלנו מפציעות. יובה משחקת בגמר האלופות, אבל שיחקה למזלה נגד לאציו חסרת מזל. מרקו פארולו וסטפן דה פריי נפצעו". 


אלגרי
אלגרי, אוסף תארים (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי