מנצ'סטר יונייטד סיכמה עם פרישיץ', מייקל קאריק האריך חוזה

מוראטה
מוראטה | צילום: AFP

מוראטה מעדיף את מילאן. וגם: חאמס רודריגס ופפה עשויים לעבור לאינטר, מרטנס נשאר בנאפולי, דונארומה בסימן שאלה והקבוצה הבאה של פאולו סוזה

(גודל טקסט)
רשמי 

מנצ'סטר יונייטד הודיעה הלילה (השבת) על הארכת חוזהו של מייקל קאריק. קשר השדים האדומים ונבחרת אנגליה יישאר במועדון עד יוני 2018.

.@Carras16 has signed a new contract extension, keeping him at #MUFC until June 2018. https://t.co/Olqw90rAK7pic.twitter.com/FAeWsxDBVb

— Manchester United (@ManUtd) May 27, 2017

נאפולי הודיעה על הארכת חוזהו של דריס מרטנס, הבלגי בן ה-30 שהפך לכוכב הקבוצה בעונה האחרונה. חוזהו החדש יסתיים ב-2020, ונשיא המועדון חשף כי סעיף השחרור של מרטנס תקף אך ורק אם ירצה לעזוב לסין. 



מרטנס. לפחות עוד עונה באיטליה


פאבלו סבאלטה
חתם לשנתיים בווסטהאם והוצג במועדון כשילבש את המספר 5. הארגנטיני הוותיק סיים חוזה במנצ'סטר סיטי.


 

Delighted to announce the signing of Zabaleta , please go to the West Ham website at 1 for all info

A post shared by Jack Sullivan (@jsullivanwhu) on


אפואל ניקוסיה הקפריסאית החתימה את המאמן ההולנדי מריו בין ששמו הוזכר בעבר במכבי תל אביב. הדני-ספרדי תומאס כריסטיאנסן שהוא גם חברו הטוב של ג'ורדי קרויף ושיחק איתו בברצלונה עזב ומועמד לאמן את אולימפיאקוס.


שמועות
צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד ייפגשו עם נשיא טורינו, אורבנו קיירו, במטרה לבחון את האפשרות לרכוש את חלוץ נבחרת איטליה אנדראה בלוטי בן ה-23. במקביל דווח באיטליה שאלברו מוראטה, חלוץ ריאל מדריד, מעדיף את מילאן על פני מעבר לפרמייר-ליג, סירב ליונייטד ולמוריניו לפי הדיווח ועשוי להימכר לרוסונרי תמורת 60 מיליון יורו.



מוראטה. מעדיף את מילאנו (Gettyimages)




חלוץ נוסף מהליגה האיטלקית שהוזכר כמי שעשוי להגיע לשדים האדומים הוא איבן פרישיץ', הקרואטי של אינטר שנטען כי סיכם במנצ'סטר יונייטד עבור 45 מיליון יורו לפני בונוסים. לטענת הדיווח לקרואטי בן ה-28 הייתה גם הצעה מפ.ס.ז'.


מאמן פיורנטינה פאולו סוזה הוזכר כמועמד לאמן את פורטו. מאמן מכבי תל אביב לשעבר ינהל מחר את משחקו האחרון עם הוויולה ועשוי לקבל את התפקיד בפורטו שרוצה להכריז על מאמן חדש בתוך שבוע. 


המגן השמאלי של אינטר, קאנר ארקין, סיכם על מעבר סופי לבשיקטאש אליה הושאל מהנראזורי. ארקין הגיע בקיץ האחרון למילאנו מפנרבחצ'ה. 


אחרי שברנרדו סילבה חתם במנצ'סטר סיטי ששילמה עליו 43 מיליון ליש"ט, הקבוצה רוצה גם את המגן בנג'מין מנדי שעשוי לעלות 40 מיליון ליש"ט. מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי וליברפול מעוניינות במגן המוכשר של מונאקו אף הן. 



שחקן נוסף שעשוי לעזוב את מונאקו הוא הקשר תומא למאר בו מעוניינת טוטנהאם, גם ארסנל ומנצ'סטר סיטי הוזכרו כמועמדות לקלוט את הכישרון הצעיר.


בדרך לאיטליה? אינטר עשויה לרכוש את חאמס רודריגס ופפה מריאל מדריד. 


כ
חאמס, יחזור לחייך במילאנו? (AFP)


אחרי שמנצ'סטר סיטי גנבה לה את ברנרדו סילבה, מנצ'סטר יונייטד מנסה לרכוש את לוקאס מורה מפאריס סן ז'רמן.


ה"מירור" טוען שארסן ונגר יחתום לעוד שנתיים בארסנל ולא משנה תוצאת גמר הגביע. 


מנצ'סטר סיטי מתקרבת להחתמת שוער חדש. על פי דיווחים בפורטוגל שוער בנפיקה, אדרסון הברזילאי יגיע לאיתיחאד בימים הקרובים.


במקביל, באיטליה מדווחים שסוכנו של ג'אנלואיג'י דונארומה, מינו ראיולה דורש לשדרג את חוזהו עם שכר של 7.5 מיליון יורו בעונה. נכון לעכשיו הפערים בין מילאן לסוכן גבוהים כשהרוסונרי מוכנים לשדרג את השוער ל-3.2 מיליון יורו בעונה כשיסיים גיל נוער. ריאל מדריד, יובנטוס וסיטי מגלות עניין בשוער זמן רב. מילאן מצידה מאיימת על השוער שאם לא יחתום עכשיו על החוזה הוא יישב עונה שלמה על הספסל עד קיץ 2018 בו מסתיים החוזה שלו. ראיולה אגב, מכחיש את הסיפור.


מילאן תנסה לרכוש את פייר-אמריק אובאמיאנג ומציעה עליו 60 מיליון יורו לדורטמונד. את הדיווח פירסם העיתונאי המוערך ג'אנלוקה די מארציו.


הופנהיים שרשמה עונת שיא בגרמניה, רוצה את שחקן הכנף של מנצ'סטר סיטי פטריק רוברטס הסקוטי. הוא הרשים במדי סלטיק אליה הושאל. עוד 11 קבוצות רוצות אותו בהשאלה ביניהן שאלקה.


Exclusive from @LucasSposito_ – Man United consider Lucas Moura, contact made, Willian alternative for Jose. #MUFChttps://t.co/7nSO7csL9Wpic.twitter.com/4FaXkX0qhm

— Sport Witness (@Sport_Witness) May 26, 2017

"דיילי סטאר" טוען שאם פליפה קוטיניו יעבור לברצלונה בליברפול החליטו ללכת על מריו גצה מדורטמונד. הוא חתום עד 2020 בדורטמונד. במקביל לייפציג הבהירה לליברפול שנבי קייטה וטימו ורנר לא למכירה. 


סנט אטיין מעוניינת בוולטר מצארי מאמנה של ווטפורד שפוטר בתום העונה. 


קריסטל פאלאס עדיין מחפשת אחר מחליף לסם אלרדייס שהתפטר. מרקו סילבה מנהל מגעים ועשוי להיות היורש. 


שוער לברקוזן ברנד לנו עשוי לעבור לנאפולי במקומו של פפה ריינה הוותיק שחוזהו לא הוארך.


ר
מצאו לו מחליף? ריינה (AFP)


אייטור קראנקה בדרך לחתום כמנג'ר לידס בעוד קלאודיו ראניירי טען שלא קיבל הצעה מהמועדון בצ'מפיונשיפ. גארי מונק שעזב מועמד למנג'ר מידלסברו.


מרקו סילבה שעזב את האל מתקרב לווטפורד ואף דחה הצעה מפורטו על מנת לחתום אצל הצרעות.


יוזו סימנוביץ'
מגן סלטיק הקרואטי, המוערך ב-10 מיליון ליש"ט מבוקש בלא מעט קבוצות בהן ווסט ברומיץ', פאלאס, ניוקאסל, לייפציג, סביליה ואספניול. 


חואקין קאפרוס שעזב את אוסאסונה באמצע העונה מועמד לאל אהלי בדוחא. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי