"תשירו, תבכו ותזכרו – לעולם לא יהיה עוד טוטי"

פרנצ'סקו טוטי
פרנצ'סקו טוטי | Gettyimages

עולם הכדורגל מתכונן למשחקו האחרון של הקיסר במדי רומא (19:00, ספורט2), נשיא הג'יאלורוסי: "יהיו הרבה דמעות". מנצ'יני: "פנומן", בקהאם: "מיוחד"

(גודל טקסט)
פרנצ'סקו טוטי יופיע היום (ראשון, 19:00, ספורט2) בפעם האחרונה במדי רומא שתארח את גנואה במשחק אליו נמכרו כל 65 אלף הכרטיסים בתוך שבועיים.



השחקנים ילבשו חולצות מיוחדות לפרידה מטוטי. רומא עדיין צריכה להבטיח את המקום השני והעלייה האוטומטית לליגת האלופות. טוטי יגיד שלום אחרי 25 שנה, אבל החגיגות יחלו רק בסיום המשחק בגלל החשיבות שלו. בסיום המשחק יוקרן סרט וידאו על טוטי והקיסר ינאם. הובטחו לטוטי דקות משחק רבות, הובטח שהוא ישחק חלק גדול מהמשחק, אבל הוא ככל הנראה לא יפתח.


 

עדיין לא ברור מה השחקן יעשה בעתיד. בין היתר קיבל הצעה מקבוצה אחרת בסרייהא' ה-MLSקורצת לו, אבל סביר יותר שיקבל ג'וב בהנהלת הג'יאלורוסי. גם השחקן השאיר את העתיד שלו מעורפל אחרי שאמר שהיום ישחק את משחקו האחרון ברומא, אבל לא התייחס לפרישה.


נשיא הקבוצה, ג'יימס פאלוטה, אמר: "ביום ראשון אהיה עד למשחק האחרון של טוטי כשחקן רומא. זהו סוף של פרק בחייו ותחילת פרק חדש. אני בטוח שיהיו הרבה דמעות על כר הדשא, ביציעים ובמשחק עצמו, אבל אנחנו צריכים לעשות חגיגה למי שהיה ויהיה אחד האגדות של הספורט. תשירו, תעודדו, תבכו ותזכרו, כי לעולם לא יהיה עוד פרנצ'סקו טוטי אחר".




פרנצ'סקו טוטי.



נראה שאף אחד לא ישמח שטוטי עוזב חוץ מהמאמן לוצ'יאנו ספאלטי, שלא הרבה לתת לכוכב דקות משחק וספג ביקורות רבות בשל כך. למרות זאת אמר המאמן: "היה לי מזל לראות את טוטי בגאוניות שלו גם מחוץ למגרש. עכשיו נחכה לשמוע מה הוא רוצה לעשות, כי הוא עוד לא דיבר על זה. הגדולה שלו היתה שהוא הוריד את האחריות מהכתפיים של האחרים". גם ספאלטי צפוי לעזוב וככל הנראה יעבור לאמן את אינטר.


רוברטו מנצ'יני ששיחק ואימן מולו אמר: "אני מצטער שלא הייתה לי הזדמנות לאמן אותו. הוא מייצג כל כך הרבה בכדורגל שלנו. הוא שחקן נפלא, פנומן". דייויד בקהאם: "הייתה לי הזדמנות לשחק איתו ברומא כשהייתי בארצות הברית ודובר שאצטרף לג'יאלורוסי. אחת הסיבות שזה משך אותי היה לשחק עם טוטי. זה יכול היה להיות משהו מאוד מיוחד. בעצם, גם לשחק נגדו על אותו מגרש זה מיוחד".


 

The king of Rome plays his last game today . A special player who deserves all the accolades that come his way . Huge respect for his loyalty to his team #totti #roma #10 #legend

A post shared by Steven Gerrard (@stevengerrard) on

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי