רשמית: ג'אנלואיג'י דונארומה לא יאריך את חוזהו במילאן

דונארומה
דונארומה | צילום: AFP

הסוכן מינו ראיולה הודיע על החלטתו הסופית של השוער שלא להבטיח את עתידו ברוסונרי. פאסונה: "דרכנו ייפרדו בסוף יוני 2018"

(גודל טקסט)
ערב סוער בסן סירו. אחרי שמילאן ביצעה מספר החתמות מרשימות בחלון ההעברות, נראה שהרוסונרי בדרך לאבד שחקן חשוב מאוד לאחר שהודיעו במסיבת עיתונאים שהשוער ג'אנלואיג'י דונארומה לא יאריך את חוזהו שיסתיים בקיץ 2018 בעקבות הכרזתו של סוכנו מינו ראיולה.



מנכ"ל מילאן מרקו פאסונה אמר לתקשורת: "מינו ראיולה הודיע לי שדונארומה החליט לא להאריך את חוזהו במילאן. זו החלטה סופית שהתקבלה על ידי השחקן. אני זוכר שלפני עשרה ימים הגשנו הצעה משמעותית לשחקן, משמעותית אפילו יותר ממה שהעיתונים דיווחו. השחקן לפי שיקוליו המקצועיים, הכלכליים והאישיים והחליט לדחות אותה ולכן דרכינו ייפרדו ב-30 ביוני 2018". 

 



כעת מילאן כנראה תיאלץ למכור את השוער האיטלקי שמחירו עשוי לרדת משמעותית אחרי הקיץ הקרוב מאחר שיעזוב בחינם בסוף העונה הבאה. דונארומה כבר קושר הקיץ למנצ'סטר יונייטד בה כבר משחקים שניים משחקניו של ראיולה, פול פוגבה והנריק מחיטריאן.



השדים האדומים הביעו עניין בדונארומה כמחליפו של דויד דה חאה במקרה שיעזוב לריאל מדריד, שהוזכרה בעצמה כמועמדת לקלוט את שוער הרוסונרי. כעת רק ניתן לראות מה יעלה בגורלו של השוער בעקבות ההכרזה של מילאן.





דונארומה שנמצא עם נבחרת איטליה הצעירה ומתכונן ליורו הצעירות פרץ לתודעה כשבמהלך עונת 2015/16 החליף בשער הרוסונרי את דייגו לופס המאכזב והפך לשוער השני הצעיר בהיסטוריה שרשם הופעת בכורה בסרייה A. מאז הספיק השוער הצעיר לשחק גם בסקוואדרה אזורה בה רבים רואים בו את יורשו הטבעי של ג'אנלואיג'י בופון ולזכות בסופר קאפ האיטלקי עם מילאן על חשבון יובנטוס.



Marco Fassone: "Donnarumma ha deciso di non rinnovare" ➡️ https://t.co/FGEFFsM3hT

— AC Milan (@acmilan) June 15, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי