יובנטוס מגבירה את המאמצים לצירופו של אמרה ג'אן

אמרה ג'אן
אמרה ג'אן | צילום: Gettyimages

אלופת איטליה רוצה להחתים קשר תוך 72 שעות, כשרק חמישה מיליון יורו מפרידים בין הסכם בינה לבין ליברפול. גם סטרוטמן, מטווידי ואנזונזי מועמדים. דיבאלה קיבל את חולצה מספר 10

(גודל טקסט)
יובנטוס מתכוננת לקראת העונה העונה החדשה ועדיין לא ויתרה על קשר ליברפול אמרה ג'אן, שסירב להאריך את חוזהו בקבוצה האנגלית. אין ספק שהמייטי רדס עוברים קיץ קשה בו הם לא מצליחים לרכוש את חלק מהשחקנים שרצו ומנגד קבוצות אחרות רוצות את השחקנים שלהם (קוטיניו וג'אן).


לפי ה"גאזטה דלו ספורט", יובה עדיין מחפשת קשר אחורי ואם ג'אן לא יגיע, גם בלז מטווידי מפאריס סן ז'רמן, סטיבן אנזונזי מסביליה וקווין סטרוטמן מרומא נמצאים ברשימות שלהם כאופציות חלופיות. עם זאת, לגבי ההולנדי אמר מונצ'י המנהל הספורטיבי של רומא: "סטרוטמן בכל מקרה לא למכירה".




יובנטוס רוצה להחליט תוך 72 שעות על קשר אחורי אחד ולכן הם מתאמצים בכל הכיוונים. לדברי ה"גאזטה" המגעים בין יובה לקשר הגרמני ולמועדון התגברו בימים האחרונים ויש רק פער של 5 מיליון יורו בין הצדדים. ליברפול דורשת 30 מיליון יורו על השחקן שחוזהו מסתיים בקיץ 2018. יובה מוכנה לשלם 25 מיליון יורו.



סטרוטמן. רומא לא מוותרת עליו (GettyImages)


בתוך כך, פאולו דיבאלה קיבל כבוד גדול מיובנטוס וילבש את חולצה מספר 10 בעונה בקרובה, בצעד שלמעשה מרמז שהחלוץ לא יימכר בקיץ בקרוב. מדובר בחולצה משמעותית מאוד באלופת איטליה אותה לבשו בעבר שחקנים מיתולוגיים כמו עומר סיבורי, ליאם בריידי, מישל פלאטיני, רוברטו באג'יו ואלסנדרו דל פיירו, כשבשנים האחרונות היו אלה קרלוס טבס ופול פוגבה.


דל פיירו בירך את הארגנטינאי בטוויטר: "מזל טוב, דיבאלה. תהנה מזה כמו יובנטינו אמיתי ותן גם לנו להנות". דיבאלה הנרגש השיב בציוץ משלו: "תודה רבה לך. זה כבוד גדול עבורי ללבוש את המספר שלך. עכשיו אתגר הבעיטות החופשיות שלנו יהיה אפילו יותר מעניין".


In bocca al lupo, @PauDybala_JR. Goditela da juventino vero. E facci divertire! @juventusfc#Dybala10#ADP10pic.twitter.com/GwML0dnvYe

— Alessandro Del Piero (@delpieroale) August 9, 2017
 

Grazie mille @delpieroale. È un onore portare la tua maglia. La sfida di punizione tra 10 sarà ancora più bella https://t.co/i50qjdSt0Z

— Paulo Dybala (@PauDybala_JR) August 9, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי