דיבאלה: מנטליות של קבוצה קטנה, אלגרי: שיחקנו בטיפשות

לאציו
לאציו | Gettimages

הכוכב הארגנטיני שהשיב את הגברת הזקנה מפיגור כפול כעס. אלגרי: "צריך לרדת לקרקע". חגיגות בלאציו, אימובילה בכה, אינזאגי זכה למחמאות. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
יובנטוס ספגה אתמול (ראשון) מהלומה כשהפסידה בסופרקאפ האיטלקי 3:2  ללאציו בשניות האחרונות של המשחק. אז הנשרים אולי לא ממש התחזקו בקיץ, אבל סימונה אינזאגי והחבורה שלו הרשימו ואילו יובה נראתה חסרה מאוד את לאונרדו בונוצ'י.

לאציו כבר הובילה 0:2, הגברת הזקנה חזרה עם צמד של פאולו דיבאלה וספגה הפסד בשנייה האחרונה של זמן פציעות. זו הפעם השנייה ברציפות שיובה מפסידה את הסופרקאפ אחרי שהמחליף הצעיר אלסנדרו מורג'ה בן ה-21 כבש בדקה ה-93. לאציו שיחקה ללא פליפה אנדרסון הפצוע ובאלדה קייטה שאמור לעזוב. 

 



"טוטו ספורט" כתב שההגנה של הזברות היתה קטסטרופה (ללא בונוצ'י כמובן) וכעת אלגרי חייב חזק אותה לפחות בשני שחקנים.  "שיחקנו בטיפשיות, ללאציו הגיע לזכות בגביע. הם רצו מהר מאיתנו. לא שיחקנו בכלל עד 30 הדקות האחרונות, ואנחנו חייבים לחשוב על כך לקראת העונה החדשה ולחזור להיות עם הרגליים על הקרקע. כנראה זו הולכת להיות עונה קשה. לאציו היו חדים יותר ומהירים יותר. מצד שני, ניצלנו את המצבים שלנו במחצית השנייה", אמר המאמן מסימליאנו אלגרי.


Dybala: "Barca? I don't think about clubs that are not Juventus. " pic.twitter.com/MVnRl67r4T

— Juvefc.com (@juvefcdotcom) August 13, 2017

ההכנות לעונה: "אני מודע לכך שחלק מהשחקנים התחילו את אימוני קדם העונה באיחור. לפני שנתיים ניצחנו את לאציו באותו משחק ואז היתה לנו תחילת עונה קשה. נקווה שהפעם יקרה ההיפך". 


פאולו דיבאלה מתח ביקורת על חבריו: "זו מנטליות של קבוצה קטנה. הגיע לנו להפסיד למרות שהיינו קרובים להארכה. ברבע השעה ראשונה היינו טובים, אבל לא ייתכן שנשנה את הגישה בצורה כזאת ב-50 או 60 הדקות לאחר מכן. זו לא יובנטוס האמיתית ששיחקה. חייבים לשנות את המנטליות שלנו במהירות". 


צ'ירו אימובילה מלאציו התרגש מהצמד שלו ובכה בסיום: "הקבוצה נתנה הכל ולאוהדים מגיע התואר הזה. זה באישיות שלי שאני נותן הכל על המגרש. גם אישתי אומרת את זה. לא האמנתי שאכבוש בנגיחה בין ג'ורג'י קייליני ומהדי בנעטיה ששניהם גבוהים. אינזאגי והצוות שלו עבדו קשה להכין אותנו למשחק ואנחנו תרגמנו את זה מושלם על כר הדשא".


Lazio have won the Supercoppa Italiana for the first time since 2009; the fourth time in the club's history.

1998
2000
2009
2017 pic.twitter.com/Q4Tv5171pS

— Squawka Football (@Squawka) August 13, 2017

אינזאגי קיבל מחמאות ב"קוריירה דלו ספורט" על כך שהאפיל על אלגרי בניהול המשחק ואמר: "רצינו נקמה על ההפסד בגמר הגביע בעונה החולפת ועבדנו מה-4 ביולי רק בשביל זה. מבחינתי הצדק נעשה, כי במשך 95 דקות רצינו את הגביע הזה יותר". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי