מטווידי הוצג ביובנטוס: "מועדון שיודע להגיע רחוק באלופות"

בלז מטווידי
בלז מטווידי | AFP

הקשר הצרפתי עזב את פאריס סן ז'רמן ושלושה ימים לאחר ששיחק במדי הביאנקונרי, זכה למסיבת עיתונאים חגיגית בטורינו: "אני אחד שתמיד רוצה לנצח וכך גם הקבוצה"

(גודל טקסט)

 בלז מטווידי לא היה בתוכניות המקצועיות של פאריס סן ז'רמן בקיץ האחרון וכך הוא מצא את עצמו ביובנטוס, באחת העסקאות היותר מפתיעות של הקיץ – לא מפני שקשר נבחרת צרפת לא ראוי לשחק באלופת איטליה, אלא מכיוון שהקשר בן ה-30 עלה "רק" 20 מיליון יורו, סכום די צנוע בשוק ההעברות המטורף.

רק ביום שישי האחרון הוצג הקשר רשמית בשורות הביאנקונרי, למחרת כבר עלה ל-19 דקות ב-0:3 על קליארי והופעת בכורה בהרכב הוא עשוי לערוך בשבת הקרובה במשחק החוץ מול גנואה במסגרת המחזור השני בליגה, והיום (שלישי) הוא הוצג והסביר מדוע בחר לעבור לטורינו: "יובנטוס זהו מועדון שיודע כיצד להגיע רחוק בליגת האלופות ולזכות בסקודטו. זה היה נורמלי עבורי לחתום כאן וללבוש את החולצה. זה כבוד גדול עבורי להיות חלק מהמשפחה".

הקשר אף נשאל אם היו מי שייעצו לו לעבור ליובנטוס והודה: "שוחחתי עם דידייה דשאן, הוא ענה לשאלותיי ונתן לי תשובות מאוד מספקות ומשמחות בנוגע לקבוצה. זו קבוצה שרוצה לנצח כל הזמן ואני בן אדם שתמיד רוצה לנצח. זה לא סוד ששחקנים צרפתים כמו זידאן, מישל פלאטיני ודויד טראזגה היו בשיאם כששיחקו כאן".


מטווידי בבכורה. "זו קבוצה רוצה תמיד לנצח וכך גם אני" (AFP)

מטווידי היה השבוע בפאריס כדי להיפרד רשמית מחבריו ולקראת סיום מסיבת העיתונאים נשאל אם הוא עדיין בכושר שיא, הרי שאחרת לא היה זוכה לשחרור מסגנית אלופת צרפת: "אני אנסה לנצל את ההזדמנות שניתנה לי לשחק ביובנטוס כדי להשתפר ולעשות ככל שביכולתי. אעשה כל מה שיגיד לי המאמן ואנסה לנצל את ימיי כאן כדי להרגיש כמה שיותר גאה ללבוש את המדים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי