ראיולה: דיבאלה לא יישאר ביובה, יעבור לריאל או ליונייטד

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | Gettyiamges

סוכן העל התראיין באיטליה וירה לכל עבר: "פאולו צריך לעבור לקבוצה עם פרויקט שמתאים לו", "אינסינייה יכול לשחק בקלות בריאל או ברצלונה", "לא מאמין בפרויקט של מילאן"

(גודל טקסט)

סוכן השחקנים מינו ראיולה הנחשב כיום לאחד משני הסוכנים הגדולים בעולם יחד עם ז'ורז'ה מנדש, העניק ראיון לתוכנית הטלוויזיה הפופולרית באיטליה "לה דומניקה ספורטיבה" ודיבר בין השאר על ניימאר, מריו באלוטלי, מרקו וראטי, פאולו דיבאלה ועוד.

על דיבאלה: "לדעתי הוא לא יישאר עוד זמן רב ביובנטוס. הוא יימכר לריאל מדריד או מנצ'סטר יונייטד. הוא צריך לעבור לקבוצה שיש לה פרויקט שמתאים לו. ברצלונה? יהיה לו קשה להשתלב בברצלונה החדשה".

העברת ניימאר: "אם לוקחים בחשבון את האינפלציה וכל מה שעבר מאז העברת זינדין זידאן מיובנטוס לריאל מדריד ב-75 מיליון יורו זה פחות או יותר ה-222 מיליון יורו של היום כולל בונוסים שקיבל כל השנים".

עתידו של מרקו וראטי: "הוא יישאר נכון לעכשיו בפאריס סן ז'רמן למרות שאני לא קוסם בכל הקשור לעתיד".

פאולו דיבאלה. יעבור לריאל או ליונייטד (gettyimages)
פאולו דיבאלה. יעבור לריאל או ליונייטד (gettyimages)

על לורנצו איניסינייה: "הוא יכול בקלות לשחק בריאל מדריד וברצלונה והוא יהיה מאושר שם. לנאפולי יש מאמן (מאוריציו סרי, י.ז) שהוא מעל לרמה הממוצעת. בכל מקום שאני הולך אני שומע על כך".

מדיניות ההעברות של אינטר ויובנטוס: "אינטר ניהלה רכש אינטליגנטי, אבל עם היד על הברקס. יובנטוס הוציאה 120 מיליון יורו, אבל אני לא בטוח שכל הרכש שלה היה חכם".

מינו ראיולה. יש לו הרבה מה להגיד (gettyimages)
מינו ראיולה. יש לו הרבה מה להגיד (gettyimages)

על באלוטלי: "הצעתי למריו להישאר לפחות שנתיים בניס. זה צעד נכון. ציפיתי שמאמן הנבחרת ג'אמפיירו ונטורה ידבר איתו, אבל לדבר זה דבר אחד ולהזמין אותו לסגל זה דבר שני".

על דונארומה ומילאן: "הם הבטיחו לג'אנלואיג'י כמה הבטחות שלא קוימו. הבטיחו לו את סרט הקפטן ולא הביאו לו". הוא גם טען: "אני לא מאמין בפרויקט של מילאן".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי