נעצרה: צפו באינטר מועדת לראשונה ב-1:1 בבולוניה

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | AFP

המחזור החמישי באיטליה יצא לדרך והנראזורי הופתעו אחרי ארבעה ניצחונות רצופים. ורדי כבש שער יפהפה ממרחק, איקרדי איזן מהנקודה הלבנה וקבע חלוקת נקודות

קבוצות: בולוניה
(גודל טקסט)

 המחזור החמישי בליגה האיטלקית יצא לדרך כבר הערב (שלישי), ובמשחק היחיד שנערך מעדה אינטר לראשונה העונה, על אף שהשיגה שוויון מאוחר ותשוב עם 1:1 מהאצטדיון בבולוניה.

הנראזורי, שהחלו את העונה עם ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים, בוודאי לא ציפו לאבד נקודות דווקא מול קבוצה שנכנעה בשני המחזורים האחרונים ואף קיבלה בביתה 3:0 מנאפולי, אבל ביצוע יפהפה של סימונה ורדי כמעט הכריע את ההתמודדות – עד אשר מאורו איקרדי דייק מהנקודה הלבנה וקבע חלוקת נקודות.

אינטר ספגה העונה בליגה פעם אחת בלבד, ב-1:3 באולימפיקו על רומא, אולם שחקניו של לוצ'יאנו ספאלטי פשוט לא הצליחו לעצור את ורדי, קשר בולוניה שדהר כמעט לאורך חצי מגרש, הניף את רגל שמאל ומצא את פינת השער של סמיר הנדנוביץ', שנאלץ בדקה ה-32 להוציא את הכדור מהרשת. למזלה של האורחת, ספק עבירה ברחבה על אדר הסתיימה בבעיטת פנדל, אותה ניצל איקרדי כדי להשוות בדקה ה-77.


ורדי חוגג. שער נפלא שלא הספיק לניצחון ביתי ראשון העונה (AFP)

בעקבות התיקו כאמור הנראזורי מעדו לראשונה העונה, אך עלו לפחות זמנית למקום הראשון בליגה עם 13 נקודות במאזנם, בעוד בולוניה, שנותרה עם ניצחון אחד העונה, במקום ה-11 עם 5 נקודות מתוך 15 אפשריות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי