נאפולי בפסגה עם 1:4 על לאציו, 0:1 ליובנטוס על פיורנטינה

דז'קו
דז'קו | Gettyimages

מהפך נהדר של הפרטנופיי באולימפיקו עם שערים של קוליבאלי, קאייחון, מרטנס וז'ורז'יניו מחק יתרון של דה פריי. מנדז'וקיץ' העניק ניצחון על פיורנטינה. 0:2 למילאן, 0:4 לרומא

(גודל טקסט)
המחזור החמישי בליגה האיטלקית נמשך הערב (רביעי) כשבמוקד ב-21:45: יובנטוס תארח את פיורנטינה ולאציו את נאפולי. רומא לא התקשתה עם בנבנטו שממשיכה להיראות לא שייכת לסריה A ורשמה הפסד חמישי ברציפות, 4:0.


יובנטוס – פיורנטינה 0:1

הביאנקונרי ניצלו את המעידה של אינטר וחלפו על פניה בדרך למקום השני. אלופת איטליה לא הרשימה למרות ששלטה במפגש עם הוויולה אבל שער של מריו מנדז'וקיץ' שנגיחה אחרי נגיעה קלה של גונסאלו היגוואין הכריע את החבורה של סטפנו פיולי. מילאן באדלי הקרואטי ספג צהוב שני והורחק אצל האורחת. האלופה בדרך להשתלט על הליגה?



מנדז'וקיץ', שער יקר (Gettyimages)


לאציו – נאפולי 4:1

ניצחון מבריק לחבורה של מאוריסיו סארי שהוכיחה הרבה אופי ועלתה לפסגה. זה החל עם מהלך יפה של צ'ירו אימובילה שסידר לסטפן דה פריי ההולנדי שער מקרוב בדקה ה-30, אבל בליץ של חמש דקות חרץ את גורל המשחק. הבלם קולידו קוליבאלי איזן מקרוב בדקה ה-54 וקבע 1:1, שתי דקות אחר כך מארק האמשיק שלח את חוסה קאייחון שכבש מתוך הרחבה ודריס מרטנס כבש באומנות את השלישי אחרי טעות של תומאס סטרוקשה האלבני שיצא והרחיק והבלגי הנפלא הקפיץ נהדר לרשת מזווית קשה. ז'ורז'יניו סגר עניין בפנדל בדקה ה-90.



קוליבאלי, הוביל מהפך (Gettyimages)


מילאן – ספאל 0:2

הרוסונרי היו רחוקים מלהבריק מול העולה החדשה אבל שני פנדלים הקפיצו אותה קרוב לצמרת. ריקרדו רודריגס המגן השווייצרי בדקה ה-26 אחרי הכשלה של השוער אלפרד גומיס העניק ירון, פרנק קסי הוסיף את השני בפנדל מוצלח משלו בדקה ה-61. החבורה של מונטלה רשמה ניצחון רביעי העונה בחמישה מחזורים.



קסי, מילאן מתחממת (Gettyimages)


בנבנטו – רומא 4:0

העולה החדשה ממשיכה במגמה וטרם השיגה נקודה העונה. הבדלי הרמות היו ברורים עוד לפני המשחק והטיול של חניכיו של אוסביו די פרנצ'סקו החל בדקה ה-22 כשאדין דז'קו כבש מקרוב את הראשון. אחרי 13 דקות הגיע השני שהוכיח כמה בנבנטו חלשה. כדור רוחב של צ'נגיז אונדר מצא את פאביו לוצ'יאנו מרחיק רע לתוך שערו. דז'קו סגר צמד אישי בדקה ה-52 לאחר בישול של דייגו פרוטי. ובדקה ה-74 עצמי של לורנצו ונוטי חתם עוד הופעה עגומה עם תבוסה.



דז'קו וקולארוב, טיול קל (AFP)


אטאלנטה – קרוטונה 1:5

החבורה של ג'אמפיירו גאספריני המשיכה לדהור והוכיחה כי היא לא כאן לרגע. אנדראה פטאניה כבש ראשון כבר אחרי חמש דקות וכעבור 20 דקות סידר למתיאה קלדארה את השני מקרוב. פריצה יפה של יוסיפ איליצ'יץ' הסלובני העניקה 0:3 בדקה ה-38 ואלחנדרו גומס הארגנטיני כבש את הרביעי בדקה ה-63. מרקו טומינלו צימק בדקה ה-70 אבל אלחנדרו גומס סגר עניין בפנדל בדקה ה-74. למרות פתיחת עונה מגומגמת, הפוטנציאל בברגמו פשוט אדיר.


משחקים נוספים:

אודינזה – טורינו 3:2

(רודריגו דה פול 48 פנדל, קווין לזניה 75 / אנדראה בלוטי 9, אמיל האלפרדסון 30 עצמי, אדם לייאיץ' 67)


גנואה – קייבו 1:1

(דייגו לקסלאט 62 / פרפרים הטמאיי 73)


ורונה – סמפדוריה 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי