מילאן נוצחה 2:0, אינטר השיגה 0:1 דרמטי על גנואה

צ'ירו אימובילה
צ'ירו אימובילה | AFP

הרוסונרי הפסידו 2:0 אצל סמפדוריה, הנראזורי כבשו רק בדקה ה-87. צמד ובישול לאימובילה ב-0:3 של לאציו בוורונה

(גודל טקסט)
מחזור לא קל היה המחזור השישי עבור המילאנזיות המתחדשות והיומרניות במפגש הכפול מול הקבוצות של גנואה. מילאן התארחה אצל סמפדוריה ויצאה עם הפסד שני העונה, 2:0. אינטר אירחה את גנואה ונאלצה לחכות עד הדקה ה-87 כדי לנצח 0:1. לאציו ניצחה 0:3 בוורונה את העולה החדשה וטיפסה למקום הרביעי, אחד אחרי אינטר.


סמפדוריה – מילאן 0:2
הרוסונרי שוב נעצרו וספרו איבוד נקודות שני לעונת 2017/18, הפעם מול הקבוצה מהמקום השמיני. "סמפ" שפתחה את העונה בסערה עם שני נצחונות חשובים נרגעה אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, אך בשורה התחתונה היא שמרה על מאזן נקי מהפסדים, ועל הדרך רשמה ניצחון בית ראשון על מילאן זה שבע שנים.


המשחק היה שקול ברובו והתוצאה נותרה מאופסת ברוב שלבי ההתמודות, עד שדובאן ספאטה עשה בדקה ה-72 את ההבדל בין הקבוצות אחרי טעות של ספאטה אחר, כריסטיאן ממילאן. האורחים לחצו עד לסיום אך לא הצליחו להשוות, ספגו את השוויון מרגלו של ריקי אלבארס המחליף בדקה ה-91 והחמיצו העפלה זמנית למקום השלישי.


מונטלה. רחוק מהבית הוא מתקשה
מונטלה. רחוק מהבית הוא מתקשה (AFP)


הקבוצה של ויצ'נזו מונטלה חווה פערי יכולת גדולים בין משחקי החוץ לבית, וה-2:0 לסמפדוריה היה הפסד החוץ השני של הקבוצה מתוך שלושה משחקי ליגה מחוץ לסן סירו העונה. מנגד בשלושה משחקי בית ליקטה מילאן תשע מתשע נקודות.


אינטר – גנואה 0:1
הנראזורי שנראו כל כך טוב בארבעת המחזורים הראשונים תחת לוצ'יאנו ספאלטי, נעצרו במחזור הקודם 1:1 בבולוניה ולא היו רחוקים מלאבד עוד שתי נקודות מול קבוצת תחתית. בדקה ה-87 הגביה ז'ואאו מריו כדור קרן ודאנילו ד'אמברסיו נגח באין מפריע פנימה את ה-0:1 ושער הניצחון. הקלות של הגול והתסכול על הדקה גרמו לאיבוד עשתונות בצד של גנואה שנותרה בתשעה שחקנים אחרי שסטפנה אומנגה ועאדל טרבט הורחקו בזה אחרי זה.



ספאלטי מודה לד'אמברוסיו. ניצחון בשיניים (Getty)


ורונה – לאציו 3:0
אחרי ה-4:1 לנאפולי, הנשרים מרומא התאוששו עם ניצחון חוץ אצל העולה החדשה שהקפיץ אותם לצמרת הגבוהה ובמרחק חמש מנאפולי ויובה המוליכות. צ'ירו אימבולה הלוהט רשם צמד רביעי העונה והוסיף בישול. בדקה ה-24 הוא עשה זאת בפנדל ובדקה ה-40 הוסיף את השני שלו שהקפיץ אותו למקום השני בטבלת מלך השערים אחרי פאולו דיבאלה. בדקה ה-60 החלוץ האיטלקי שוב דהר משמאל לתוך הרחבה אבל בחר לפרגן במסירת רוחב לאדם מארושיץ' שהמשיך פנימה, 0:3.


פיורנטינה – אטאלנטה 1:1

החבורה של סטפנו פיולי רצתה לשפר עמדות אבל שער דרמטי של רמו פרלר השווייצרי בדקה ה-90 קבע חלוקת נקודות. שער של פדריקו קייזה בן ה-19 כבר בדקה ה-12 אחרי בישול של סיריל ת'רו סידר יתרון מהיר לוויולה אך הקבוצה מברגמו שמתקשה לשחזר את היכולת מהעונה שעברה למרות 1:5 במחזור הקודם, הצליחה לאזן. ביום חמישי מצפה לה משוכה בדמות ליון.


משחקים נוספים:

קליארי – קייבו 2:0
(רוברטו אינגלסה 53, מריוש סטיפנסקי 93)


קרוטונה – בנבנטו 0:2
(רולאנדו מנדרגורה 43, מרכוס רודן 58)


סאסאולו – בולוניה 1:0
(אורג'י אוקוונקו 89)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי