סוסו חתם במילאן עד 2022, מעמדו של מונטלה בסכנה

ניקולה קאליניץ'
ניקולה קאליניץ' | AFP

הספרדי האריך את חוזהו, באיטליה מבקרים בחריפות את הרוסונרי לאחר ה-2:0 לסמפדוריה. ראשי הקבוצה יצרו קשר עם מצארי, המנכ"ל: "המאמן והשחקנים טעו"

(גודל טקסט)

למרות ההפסד אמש (ראשון) 2:0 לסמפדוריה, שהיה הראשון של מילאן בחוץ מול סמפ אחרי יותר משבע שנים, ראשי הרוסונרי לא צפויים להיכנע ללחץ הקהל ולא יפטרו את המאמן וינצ'נזו מונטלה.

הקבוצה מעיר האופנה השקיעה בקיץ כ-230 מיליון יורו ברכש, אבל כבר הושפלה על ידי לאציו (4:1) והיא רחוקה שש נקודות מיובנטוס ונאפולי המוליכות. למילאן מצפים עכשיו משחקים נגד רייקה בליגה האירופית ורומא ואינטר בסרייה א'. אם התוצאות המאכזבות יימשכו, מונטלה צפוי להיות מפוטר. לפי הדיווחים בארץ המגף, במועדון כבר יצרו קשר עם מאמן ווטפורד בעונה שעברה, וולטר מצארי, שאימן בעבר את נאפולי ואינטר.

"הם רכשו שחקנים ב-200 מיליון יורו, אבל לא הביאו אף שחקן ברמה עולמית", נכתב באתר "קאלצ'יומרקאטו". "אין לקבוצה מנהיג והכי גרוע כשיש קשיים במשחק היא נמסה כמו שלג בשמש. לאונרדו בונוצ'י, לוקאס ביגיליה ופראנק קאסי שהיו אמורים להוביל את הקבוצה הרימו ידיים ראשונים מול סמפדוריה". 

מנכ"ל מילאן, מרקו פאסונה, מתח ביקורת על מונטלה: "כולם טעו במשחק הזה. גם המאמן וגם השחקנים. אסור לנו להפסיד לקבוצות שהן חלשות מאיתנו. הביטחון של השחקנים לא מגיע בתוך יום אלא אחרי תוצאות טובות, אבל לא ראיתי את הביטחון הזה אצל השחקנים".

ניקולה קאליניץ'. לא ברמה עולמית (AFP)
ניקולה קאליניץ'. לא ברמה עולמית (AFP)

פאסונה הודה שקיים דיון חירום במצבה של מילאן והעיתון "קוריירה דלו ספורט" כתב שמונטלה נדחק לפינה. המנכ"ל הוסיף: "פעמוני האזהרה צלצלו אצלנו ובאנו לדון במצב. ברור שאנחנו (ההנהלה) כועסים על ההפסדים האלה. לא אהבתי לראות את חוסר רוח הקרוב בקבוצה ב-60 הדקות הראשונות. אחרי ההפסד הזה מונטלה והמנהל המקצועי מאסימיליאנו מיראבלי יעברו שוב על הטעויות ויחשבו מה לעשות. השחקנים צריכים להבין שהם משחקים עבור מילאן ואלה חולצות חשובות מאוד".

הבלם לאונרדו בונוצ'י כתב לאוהדים בחשבון האינסטגרם: "אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי להשתפר. יש מתח, אבל זה תלוי רק בנו. עלינו לדחוף את עצמנו מעבר לגבול שלנו". מונטלה עצמו הודה: "לא אהבנו את מה שראינו. לא עשינו מספיק גם מבחינת הנחישות וגם ברמה הטכנית. אף אחד לא היה טוב היום, אבל אנחנו עדיין בתהליכי בנייה. אני מאוכזב מהיכולת של השחקנים ועלינו לראות למה זה קרה. אולי לחלק מהשחקנים משחק שלישי בשבעה ימים היווה בעיה". בנושא אחר, סוסו האריך את חוזהו עד 2022. הספרדי שכיכב בעונה הקודמת והיה מבוקש בבאייר לברקוזן, בחר לקשור את עתידו עם הרוסונרי. 

וינצ'נזו מונטלה. מעמדו בסכנה (AFP)
וינצ'נזו מונטלה. מעמדו בסכנה (AFP)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי