צפו בתקציר: רומא גברה 0:2 על מילאן, רק 2:2 ליובנטוס

דז'קו
דז'קו | AFP

דז'קו ופלורנצי העניקו ניצחון יוקרתי על הרוסונרי, מונטלה בדרך הביתה. אטאלנטה חזרה מ-2:0 ועצרה את הביאנקונ, נאפולי מושלמת עם 0:3 על קליארי. 1:6 ענק ללאציו, 1:2 לאינטר

(גודל טקסט)
נאפולי ניצחה 0:3 את קליארי בבית ונותרה היחידה המושלמת אחרי שבעה מחזורים (21 נק' מ-21 אפשרויות) ועם הפרש שערים מפחיד של 5:25. מארק האמשיק כבש את שערו ה-124 במדי נאפולי ורחוק שער אחד בלבד מלעבור את דייגו מראדונה כמלך השערים של הקבוצה בכל הזמנים. יובנטוס מעדה לראשונה כשאיבדה 0:2 וסיימה רק ב-2:2 אצל אטאלנטה.


מילאן המשיכה להתרסק עם 2:0 לרומא בסן סירו. אינטר התקשתה אצל בנבנטו החלשה אבל יצאה עם שלושת הנקודות אחרי 1:2 דחוק. לאציו דרסה 1:6 את סאסאולו כשצ'ירו אימובילה הסתפק בפנדל. 




נאפולי – קליארי 0:3

ארבע דקות בלבד החזיקו האורחים מעמד עד שנכנעו לדאבל פאס מתוחכם בין דריס מרטנס למארק האמשיק שהותיר את הסלובקי חופשי לגלגל פנימה את ה-0:1 ולגעת בכנפי ההיסטוריה. מרטנס נדחף ברחבה בדקה ה-45 ודייק בעצמו בפנדל, 0:2. עם פתיחת המחצית השנייה (47) הגביה הבלגי כדור חופשי, ז'ורז'יניו הסיט אותו סמוך לרחבת החמש לעבר קאלידו קוליבאלי והבלם דחק פנימה, 0:3.


Marek Hamsik has now scored 114 goals for Napoli across all competitions; only Diego Maradona (115) has scored more for the club.

pic.twitter.com/z9uaFPwcJN

— Squawka Football (@Squawka) October 1, 2017


עד הסיום ניסתה נאפולי, שיצרה 25 איומים לשער במהלך המשחק, להגדיל את התוצאה אבל אליסיו קרגנו בשער האורחים תפס יום ושמר את קבוצתו מתבוסה קשה.


מילאן – רומא 2:0

המפגש המסקרן של המחזור סיפק עוד מסמר בארון של וינצ'נזו מונטלה שמתקרב לדלת היציאה מסן סירו. דווקא חברו אוסביו די פרנצ'סקו היה זה שהנחיל לו עוד הפסד קריטי. אחרי משחק די שקול, אדין דז'קו שלח כדור נהדר מ-25 מטרים, ג'אנלואיג'י דונארומה איחר בזינוק ורומא עלתה על-0:1 בדקה ה-72. עברו חמש דקות ואלסנדרו פלורנצי נעץ מקרוב את השני אחרי הדיפה רעה של השוער המבטיח. העצבים שיחקו תפקיד והקאן צ'להנולו ספג אדום בדקה ה-80. מילאן רחוקה כבר תשע נקודות מנאפולי המוליכה. הפרויקט העשיר במילאנו קורס.



דז'קו חוגג על מילאן, עוד מסמר למונטלה (AFP)


אטאלנטה – יובנטוס 2:2

הביאנקונרי איבדו נקודות לראשונה העונה מול הפתעת העונה שעברה שהוכיחה כמה קשה להוציא נקודות אצלה בבית. זה החל עם צמד בזק עבור החבורה של אלגרי. בדקה ה-21 פדריקו ברנרדסקי הרכש מפיורנטינה ניצל הדיפה רעה של אטריט ברישה האלבני ודחק מקרוב לרשת. חלפו שלוש דקות ואותו ברנרדסקי הכניס לגונסאלו היגוואין שכמו גדול סיים את המבצע עם טיל לרשת הגבוהה. המארחת לא ויתרה ומתיאה קלדרה הבלם הצעיר שכבר נרכש על ידי יובנטוס והושאל למועדון מברגמו עד סוף העונה צימק עוד לפני ההפסקה ובדקה ה-67 אלחנדרו גומס הארגנטיני הרים ובריאן כריסטנטה נגח נהדר לרשת של בופון. 2:2 גדול. יובה עוד יכולה היתה לנצח אבל ברישה החזיר בגדול כשעצר פנדל של פאולו דיבאלה בדקה ה-84. אטאלנטה עדיין בחלק התחתון, יובה במרחק שתי נקודות מנאפולי.



ברנרדסקי חוגג מוקדם מדי (AFP)


לאציו – ססאולו 1:6

האורחים עלו ליתרון מפנדל של דומיניקו ברארדי בדקה ה-24 והחזיקו מעמד עד תוספת הזמן של המחצית הראשון. אז נפסק כדור חופשי למארחת ולואיס אלברטו הטיס מ-22 אלכסונית לחיבורים, 1:1 ענק. המחצית השנייה היתה כולה של הביאנקוסלסטי. בדקה ה-56 הרים לואיס אלברטו קרן וסטפן דה פריי נגח לרשת, 1:2. לא עברה דקה ושוער ססאולו יצא באומץ לרגליו של אימובילה ומנע שער בטוח אבל הריבאונד התגלגל לעברו של לואיס אלברטו שעשה סלאלום בדרך לשער מרהיב, 1:3.


מרקו פארולו כבש צמד בדקות 64 ו-70, בשני המקרים השתלט על הדיפות רעות ברחבה ושלח את הריבאונד פנימה. ואיך אפשר חגיגה של לאציו בלי אימובילה. הכוכב הגדול הוכשל ברחבה בדקה ה-79 ודייק בפנדל, 1:6.



אימובילה. התשיעי שלו העונה בסריה אה (getty)


בנבנטו – אינטר 2:1
מרקו ברוזוביץ', עם צמד מהיר (19 ו-22) אחד בנגיחה אחרי סיבוב על המקום והגבהה מדויקת של אנטוניו קנדרבה והשני בבעיטה חופשית לחיבורים, יצר את הרושם שהעולה החדשה בדרך לעוד תבוסה. אלא האורחים הורידו הילוך ספגו במתפרצת מרקו ד'אלסנדרו בדקה ה-42 ונאלצו להזיע במחצית השנייה מול הניסיונות של המארחת להשיג נקודת ליגה ראשונה.


טורינו – ורונה 2:2
 יאגו פלקה ואמבייה ניאנג כבשו בדקות 31 ו-44 והמשחק נראה בדרכו הבטוחה לתוצאות נוספות. אלא שמויס קין בן ה-16, המושאל מיובנטוס, כבש בדקה ה-87 לזכות האורחת ממרתף הטבלה וגיאמפאולו פאצ'יני קבע שוויון 2:2 בדקה ה-91 בפנדל אחרי שכריסטיאן מולינרו נגע בכדור בידו. ורונה איבדה את ברונו זוקוליני בדקה ה-96 בצהוב שני אבל לפחות ליקטה משום ממקום נקודת ליגה שלישית העונה.


במשחקים נוספים:
ספאל – קרוטונה 1:1 (אלברטו פאלוצ'י 39/ סימי 59)


קייבו – פיורנטינה 1:2 (לוקאס קסטרו 45, 56/ ג'ובאני סימאונה 6)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי