הדרבי יחרוץ את גורל מונטלה: לא מודאג, שיחקנו טוב מההפסדים הקודמים

מילאן
מילאן | AFP

מאמן מילאן ניסה לשמור על אופטמיות למרות ה-2:0 לרומא: "המועדון בחר בדרך". ב"קוריירה" תקפו: "מתחרטים על רכישת בונוצ'י, היו צריכים חלוץ". המנהל הספורטיבי: "אין מטה קסם, זו קבוצה חדשה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
מעמדו של וינצ'נזו מונטלה במילאן נראה רעוע מתמיד אחרי ה-2:0 אמש (ראשון) לרומא שהיה הפסד שני ברציפות בליגה. מאחורי הקלעים מדברים כבר על קרלו אנצ'לוטי כיורש והדרבי ב-15 באוקטובר נגד אינטר יכריע סופית את עתידו. "קוריירה דלו ספורט" כתב שהתמיכה במונטלה זמנית.


פיירפאולו מרינו המנהל המקצועי של נאפולי בעבר אמר לעיתון: "מילאן כבר מתחילה להתחרט שרכשה את לאנורדו בונוצ'י. הם היו זקוקים לחלוץ ברמה הכי גבוהה ופחות לבלם".




המנהל הספורטיבי של מילאן, מסימיליאנו מיראבלי, ניסה להפחית במד הלחץ: "שלטנו במשך 70 דקות ואז הגיע השער של אדין דז'קו. אני ראיתי התקדמות ביחס להפסד מול סמפדוריה. מונטלה? אני מאמין במאמן ובקבוצה. אנחנו רק שבעה מחזורים מהפתיחה ולאף מאמן אין מטה קסם כשמדובר בקבוצה חדשה".



סילבה, לא מה שמילאן צריכה? (AFP)


בלם מילאן לשעבר, אלסנדרו קוסטקורטה, שמשמש כפרשן ב"סקאיי" הוסיף: "אם ההפסד לרומא היה מגיע לפני סמפדוריה הייתי מודאג אבל ראיתי שיפור מול רומא אחרי סמפדוריה".


מונטלה עצמו ניסה לעדן: "דווקא שיחקנו כשווים לרומא. זה לא כמו נגד סמפדוריה שלא היתה לי מילה אחת טובה לומר על הקבוצה. גם כשנשארנו עם עשרה עדיין שיחקנו טוב. המועדון עשה בחירה ברורה: אנו רוצים קבוצה תחרותית והבאנו לשם כך איכות בכל חלקי המגרש. אנו מאמינים שהשחקנים הללו יכולים להשתפר ולהיות העתיד של מילאן. הטבלה? אנו רק בהתחלה, אינני מודאג. רומא נשארה חזקה כמו שנה שעברה ולכן לא היה לנו קל".


EXCLUSIVE @beINSPORTSUSA : Empty San Siro and Milan management and Montella have meeting on loss with Roma. Lasted at least 20 minutes pic.twitter.com/VbrccfhQ7g

— Tancredi Palmeri (@tancredipalmeri) October 1, 2017

פאביו בוריני שנבחר למצטיין ב"גאזטה דלו ספורט" למרות ההפסד סיכם: "הכדורגל הוא כזה. שלטנו כל המשחק ואז הגיעה בעיטה ששינתה כיוון והכדור נכנס. אך זה לא היה הפסד כמו שאר ההפסדים".


רומא השיגה ניצחון רביעי ברצף ב"סאן סירו" וקבעה שיא מועדון. שלושה מהם נגד מילאן, אחד נגד אינטר. המאמן אוסביו די פרנצ'סקו, חברו של מונטלה אמר: "אנחנו לא מנצחים רק את הקטנות ואנחנו קרובים למוליכות. לא יודע מה יקרה למונטלה למרות שיש לי סימפטיה אליו". קווין סטרוטמן שוב נפצע במהלך המשחק ולא ברור מה חומרת הפציעה. ייתכן שלא יהיה כשיר למשחקי הנבחרת.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי