דיבאלה החמיץ פנדל ראשון ביובה, אלגרי זעם על הווידאו: "זה כבר לא כדורגל"

דיבאלה
דיבאלה | AFP

הארגנטיני יכול היה לנצח את אטאלנטה והחמיץ, שער של מנדז'וקיץ' נפסל ב-2:2 מול אטאלנטה, המאמן כעס: "רק באירועים קריטיים, ככה כל משחק יכול להימשך שעות". קייליני: "מאוכזבים"

(גודל טקסט)
יובנטוס כבר לא מושלמת. 2:2 אמש (ראשון) נגד אטאלנטה גרם לאובדן נקודות ראשון של "הגברת הזקנה" שכעת מפגרת אחרי נאפולי בשתי נקודות מחזה נדיר בשלב הזה של העונה.


הביאנקונרי מעדו לאחר שהובילו 0:2 במגרש שתמיד מקשה עליהם. לקראת סיום פאולו דיבאלה יכול היה להכריע בפנדל אך החמיץ לאחר נגיעת יד של אנדראה פטאניה (שהוכחה לאחר מכן כלא מוצדקת כי הכדור נגע בכתפו). דיבאלה החמיץ פנדל ראשון מאז הגיע ליובנטוס מפאלרמו. הארגנטיני שנמצא בכושר נהדר, נעצר ונבחר לשחקן הכי חלש אצל יובה.





מאסימיליאנו אלגרי תקף את טכנולוגיית הווידאו שפסלה שער של מריו מנדז'וקיץ': "זו טכנולוגיה מסובכת ואם אנחנו רוצים שהכדורגל יישאר ספורטיבי צריך להשתמש בה רק לאירועים קריטיים כמו נבדל, פנדל או אם הכדור עבר את קו הרחבה ברגע של עבירה ולא התנהגות של שחקנים. אחרת זה כבר לא כדורגל. נגיע למשחקים הקובעים במארס כשכל משחק ייארך 3-4 שעות. יהיו הפסקות רבות וממושכות ואנחנו נשב ונפצח גרעינים בהפסקות עד שהמשחק יסתיים באמצע הלילה".


Sulla #Gazzetta di oggi:
#Napoli va, #Juve Var
#Milan, Montella a terra
⚽La solita #Inter fa buon Brozo
#Vettel, rimontona e leggerezza pic.twitter.com/vOShJNPqMT

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) October 2, 2017

הבלם, ג'ורג'ו קייליני, הוסיף: "אנו מאוכזבים. היכולת שהצגנו היתה טובה, ועלינו להמשיך כך. חשוב מאוד לקחת את הדברים החיוביים מכל משחק ולהישאר מרוכזים, כי במחזור הבא נפגוש קבוצה חזקה כמו לאציו. השער הראשון שלהם היה מאכזב במיוחד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי