דיווח: פאולו סוזה עשוי להתמנות למאמן מילאן

פאולו סוזה. בדרך ליעד חדש?
פאולו סוזה | Gettyimages

בהנהלת הרוסונרי מאוכזבים ממונטלה, שלא מספק את הסחורה למרות מסע הרכש בקיץ. הפסד לאינטר בדרבי עשוי לסלול את דרכו של אקס מכבי תל אביב לסן סירו

(גודל טקסט)

הדרבי הגדול של מילאנו, בין אינטר למילאן המאכזבת, יתקיים ביום ראשון (21:40, שידור ישיר בספורט2) כשהפסד נוסף של של הרוסונרי עשוי להביא לפיטוריו של המאמן וינצ'נזו מונטלה, שלא מצליח לספק את הסחורה, למרות שקיבל רכש בסך 230 מיליון יורו בקיץ האחרון.

העיתון "טוטו ספורט" פרסם היום שהמועמד העיקרי להחליף את מונטלה הוא מאמן מכבי תל אביב לשעבר, פאולו סוזה. הפורטוגלי, שפוטר מפיורנטינה אחרי שהסתכסך עם הנהלת הקבוצה, נותר מחוסר עבודה מסוף העונה החולפת. למרות שהסגולים איבדו גובה בעונה השנייה שלו במועדון, כולם באיטליה קיבלו את הרושם שסוזה מאמן מצוין.

מנכ"ל מילאן, מרקו פאסונה, טען לפני המשחק שה"דרבי דלה מדונינה" לא יכריע את גורל המאמן, אבל הוסיף ברמז עבה בנוגע למעמדו של מונטלה, שהוא מקווה שהבנייה של מילאן לא תארך זמן רב מדי. לפי העיתון, מנג'ר ווטפורד בעונה החולפת וולטר מצארי הוא המועמד השני לתפקיד, אבל סוזה מוביל בגדול.


סוזה. יחליף את מונטלה? (Gettyimages)

ואם זה לא מספיק, הבעלים הקודם של מילאן, סילביו ברלוסקוני, הצטרף לאלה שמותחים ביקורת על מונטלה כשאמר: "אני לא הייתי מאלה שתמכו במינויו של המאמן". מונטלה עבד שנה שעברה תחת ברלוסקוני, אבל כשהקבוצה כבר הייתה בדרך לידיים סיניות. המאמן מצידו הגיב: "ברלוסקוני יכול להגיד מה שהוא חושב, אבל אני המאמן והוא כבר לא הבעלים". על התמיכה של ההנהלה בו נכון לעכשיו אמר: "שמח שהם נותנים לי גב, אבל הייתי יותר שמח אם זה היה באופן פרטי ולא בתקשורת". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי