אלגרי: ככה לא נזכה באליפות, חייבים להילחם כל משחק

מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי | AFP

אחרי ההפסד 2:1 ללאציו, שהיה הראשון של יובנטוס בבית אחרי 57 משחקים בכל המסגרות, המאמן יודע שדרוש שינוי. בתקשורת האיטלקית מחמיאים לסימונה אנזאגי: "לימד את יובה לקח". דיבאלה התנצל בפני האוהדים

(גודל טקסט)
 האם אחרי שש אליפויות רצופות השליטה של יובנטוס באיטליה תגיע לסיומה? ההפסד 2:1 של הביאנקונרי ללאציו אמש (שבת) באצטדיון אליאנץ הוא לא פחות מרעידת אדמה בסרייה A. זה היה ניצחון ראשון של לאציו על יובה בליגה מאז 2003, הפסד ראשון של יובה בבית אחרי 41 משחקים בליגה ו-57 בכל המסגרות וניצחון שני של הנשרים על יובנטוס, אחרי ה-2:3 בסופרקאפ.


פאולו דיבאלה הוכיח שהוא במשבר קטן אחרי שהחמיץ בדקה ה-97 פנדל מכריע בפעם השנייה ברציפות, אחרי שזה כבר קרה לו ב-2:2 מול אטלאנטה. כעת נאפולי, שניצחה 0:1 את רומא באולימפיקו, פתחה פער של חמש נקודות על יובה שירדה למקום הרביעי עם 19 נקודות, כמו לאציו ואינטר, שתוכל לעלות למקום השני אם תנצח היום את מילאן בדרבי "דה לה מדונינה" (21:45, שידור ישיר בספורט2).




דיבאלה פרסם התנצלות בפני האוהדים על החמצת הפנדל ואמר: "טעויות הן דבר קשה ואני מתנצל, אבל הכי חשוב לחזור למסלול הנכון עם יותר נחישות, החל מיום רביעי בליגת האלופות נגד ספורטינג ליסבון".


È dura sbagliare e mi dispiace,ma l'importante è rimettersi sulla strada giusta con grande determinazione.Ricominciando da mercoledì!! ⚪️⚫️ pic.twitter.com/RPtP8mGdPT

— Paulo Dybala (@PauDybala_JR) October 14, 2017


בתקשורת האיטלקית עקצו את מסימיליאנו אלגרי, כאשר "טוטו ספורט" הראה תמונה של סימונה אינזגי חוגג בשער העיתון תחת הכותרת: "הוא ניצח ולימד את יובה לקח", אחרי שהטקטיקה של מאמן לאציו הובילה לשני ניצחונות על יובנטוס העונה.


אלגרי מצידו, לא ניסה לתרץ: "ככה לא נזכה בעוד אליפות. היו לנו תמרורי אזהרה במשחקים הקודמים והתעלמנו מהם. הבעיה העיקרית שאנחנו מאבדים ריכוז במשחק. כדי לזכות באליפות חייבים להילחם כל משחק. לאציו היתה מסוכנת מאוד במתפרצות ואנחנו איבדנו יותר מדי כדורים בקלות".


על פאולו דיבאלה עליו אמר לפני המשחק ש"היה בחופשה 15 יום", טען המאמן אחרת אחרי ההפסד: "פאולו חזר ביום חמישי בלילה מארגנטינה ולא הרגיש טוב. הוא התאמן עם הקבוצה רק פעם אחת, אין לי טענות אליו".



דיבאלה. לאלגרי אין טענות (AFP)


על טכנולוגיית ה-VAR שלוקחת זמן רב מהמשחק, אמר אלגרי אחרי שהשער של מריו מנדזוקיץ' נפסל: "אי אפשר להתנהל ככה. משחק לא יכול להימשך ארבע שעות. תמיד הייתי בעד הטכנולוגיה הזו, אך אני מעדיף שהיא לא תפריע לשטף המשחק".


אנדראה ברצאלי סיכם את המצב: "צריך לנתח מה קרה. נדיר שאנחנו מאבדים חמש נקודות בשני משחקים. יש לנו נפילות בריכוז וזה אומר שאנחנו חייבים לעבוד חזק על המנטליות שלנו. אנחנו רוצים לחזור להיות הקבוצה הדורסנית שהיינו בעבר. זה לא עניין של בטחון עודף, משום שאנחנו צריכים בטחון".


בצד השני, מאמן לאציו המנצח סימונה אינזגי אמר: "עשינו היסטוריה. נכנסו לספרים כקבוצה שעצרה את יובנטוס בבית אחרי כל כך הרבה זמן. אנשים מדברים עלינו בצדק אחרי שהשגנו משהו גדול. אמרתי לשחקנים במחצית שכל מה שנשאר זה להיות יותר מדוייקים ליד השער".



אינזאגי. מודע לגודל ההישג (Gettyimages)


בנאפולי המאמן מאוריציו סארי החרים את התקשורת ולא דיבר אחרי הניצחון הגדול על רומא 0:1 באולימפיקו בטענה שיש לו שפעת. לורנצו אינסינייה, שהימם את הג'אלורוסי עם השער המאה שלו בנאפולי אמר: "זה כבוד גדול עבורי. אני מקדיש את השער לאישתי שביקשה ממני לעשות לה לב אם אכבוש. השנה עשינו צעד אחד קדימה כקבוצה. לנצח באולימפיקו את רומא זה הישג גדול וכל אחד מ-23 השחקנים בסגל אף פעם לא מרים אצלנו ידיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי