מילאן רוצה להחזיר את אלגרי, אנצ'לוטי יחליפו?

מסימיליאנו אלגרי עם קרלו אנצ'לוטי
מסימיליאנו אלגרי עם קרלו אנצ'לוטי | Gettyimages

הרוסונרי מעוניינים במאמן, שעשוי לעזוב את יובנטוס אם לא יזכה באליפות וייכשל באירופה. האיטלקי שפוטר מבאיירן מינכן מועמד להגיע במקומו לגברת הזקנה

(גודל טקסט)

זה אולי נשמע דימיוני, אבל לפי דיווחים באיטליה מילאן שוקלת לבקש ממסימיליאנו אלגרי לחזור לאמן אותה אחרי שזכה איתה באליפות ב-2011. אחרי שפוטר מהרוסונרי, זכה אלגרי שלוש פעמים באליפות איטליה עם יובנטוס בשלוש השנים האחרונות והוביל אותה פעמיים לגמר ליגת האלופות, בהם הפסידה לברצלונה ולריאל מדריד.

העיתון "לה רפובליקה" שפרסם את הידיעה, דיווח שמנכ"ל מילאן מסימיליאנו מיראבלי והמנהל הספורטיבי מרקו פאסונה יפנו לאלגרי ויבקשו ממנו לחזור. הקבוצה הפסידה ביום ראשון 3:2 לאינטר בדרבי המילאנזי באחד המשחקים הטובים שנראו בסרייה A בשנים האחרונות.

אם יובנטוס לא תזכה השנה באליפות והקבוצה תיכשל באירופה, ייתכן שאלגרי יעזוב את המועדון בתום העונה ויעשה דרכו חזרה למילאנלו, משם פוטר על ידי סילביו ברלוסקוני. במקביל פרסם ה"סאן" שקרלו אנצ'לוטי רוצה לאמן את יובנטוס בעונה הבאה והדבר מתיישב היטב עם האפשרות שאלגרי יעזוב.


אלגרי ואנצ'לוטי. זה שבא וזה שהולך? (Gettyimages)

"לה רפובליקה" ועיתונים אחרים סיכמו עד כה את העונה במילאן וקבעו שהמהפכה הגדולה שהחלה רק לפני שלושה חודשים בקול תרועה, נכשלה, ושחקנים כמו ליאונרדו בונוצ'י מוגדרים כאכזבה. למרות שמילאן מדורגת עשירית בליגה, החליטו ראשיה שבשלב זה וינצ'נזו מוטלה יישאר. לדברי הפרשנים הבעיה הגדולה היא עמדת החלוץ המרכזי: "אנדרה סילבה וניקולה קליניץ' עלו הרבה כסף, אבל הם לא מספרי 9 גדולים. מילאן נכשלה בלהביא את השחקן הכי חשוב שיכבוש שערים".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי