בשירות הטוענות לכתר: נאפולי ואינטר נפרדו ב-0:0 מאכזב

מארק המשיק, מאורו איקרדי
מארק המשיק, מאורו איקרדי | AFP

משחק העונה של איטליה הסתיים ללא שערים, הרבה בזכות יכולת על של סמיר האנדנוביץ', והמרוויחות העיקריות הן יובנטוס ולאציו שישחקו מחר. עוד קודם לכן הביסה סמפדוריה 0:5 את קרוטונה האומללה

קבוצות: סמפדוריה
(גודל טקסט)
המחזור התשיעי בסרייה A יצא היום (שבת) לדרך, כשסמפדוריה הביסה את קורטונה 0:5 ועלתה זמנית למקום השלישי עם 20 נקודות. מנגד, קרוטונה התמקמה במקום ה-16 ובמאזנה 9 נקודות בלבד. מאוחר יותר, אינטר ונאפולי נפרדו ב-0:0 שבעיקר שירת את יובנטוס ולאציו. 



סמפדוריה – קרוטונה 0:5
החבורה של מרקו ג'יאמפאולו לא ריחמה על יריבתה באצטדיון "קומואלה לואיג'י", וכבר בדקה השלישית ג'יאנמרקו פרארי ניצל בעיטה חופשית של טוריירה ונגח את הכדור לרשת. בדקה ה-12 פאביו קוואליארלה הכפיל את התוצאה כשדייק מהנקודה הלבנה. ג'אנלוקה קפרארי הצטרף לחגיגה בדקה ה-39 כשכבש את השלישי. המחצית השנייה הייתה המשך ישיר של הראשונה, ובדקה קרול לינטי קיבל רוחב מפראט והוסיף את הרביעי. חלפו רק שתי דקות ודוויד קוואנצ'קי הבקיע את החמישי ושלח את חבריו לחגוג.


פאביו קווליארלה. חוגג עם אווירון (gettyimages)
פאביו קווליארלה. חוגג עם אווירון (gettyimages)



נאפולי – אינטר 0:0 

קרב הצמרת בסאו פאולו שירת בעיקר את יובנטוס ולאציו. הפרטנופי לא הצליחו להתאושש מההפסד הכואב למנצ'סטר סיטי בליגת האלופות, לעומתם הנראזורי התקשו למנף את הניצחון היקר בדרבי. שתי הקבוצות פספסו הזדמנות לברוח לגברת הזקנה והקבוצה הסוחפת של סימונה אינזאגי כאשר נאפולי נותרה במקום הראשון עם 25 נקודות, פער שתי נקודות מאינטר השנייה. מי שגנב את ההצגה הוא סמיר האנדנוביץ', שסיפק שלוש עצירות מרשימות, כולל אחת דרמטית בתוספת הזמן. 


בשירות יובה ולאציו. האמשיק ואיקרדי (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי