ברלוסקוני: "מילאן אחרי כמה שנים רעות, אך העתיד גרוע יותר"

ברלוסקוני
ברלוסקוני | צילום: Gettyimages

נשיאה הכל יכול לשעבר של קבוצת הפאר האיטלקית התראיין והביע את אכזבתו מהבעלים הסיני: "אני מודאג שהוא שותק". בונוצ'י התנצל על הרחקתו: "נכנסתי בטעות ברוסי ואפילו הוא הבין את זה"

(גודל טקסט)

הצרות של מילאן מגיעות בצרורות. יכולת גרועה בליגה ועכשיו גם הבעלים הקודם של הרוסונרי, סילביו ברלוסקוני, גילה שיש לקבוצה כבר בעיות כלכליות.

"אני מודאג שהבעלים שותק. יש כבר למילאן בעיות כלכליות", אמר ברלוסקוני. הקבוצה נמכרה באפריל ליוהנג לי הסיני שגייס גם משקיעים, אבל על פי דיווחים לקח הלוואות בשוק הנחשב חצי אפור עם ריביות גבוהות, והשקיע בקיץ כ-230 מיליון יורו ברכש שחקנים.

ההשקעה לא הוכיחה את עצמה עד כה ומילאן כבר כמעט הרימה ידיים בכל הקשור לזכייה באליפות ומדורגת בסרייה A רק במקום ה-11. הרכישה התבצעה למעשה על ידי מימון של חברת "אליוט מנג'מנט" האמריקאית ואם מילאן לא תוכל לשלם לה את החובות החברה הזאת תשלט על הקבוצה.

ברלוסקוני דיבר לערוץ של "טלהלומברדיה" ואמר: "אם הקבוצה תמשיך לקרטע הקרן של אלניוט תשלט על הקבוצה באביב 2018. אם מילאן לא תעפיל לליגת האלופות, מה שנראה עכשיו אפשרות קלושה, היא תהיה במינוס של 100 מיליון יורו. אני חושש לעתידה. הם היו צריכים לרפא את המצב הכלכלי אחרי כמה שנים לא טובות, אבל אני חושש שהעתיד יהיה גרוע יותר". העלייה לצ'מפיונסליג נכללה בתוכניות התקציב של הקבוצה לעונה הבאה.

ברלוסקוני
ברלוסקוני. מילאן מכאיבה לו (AFP)

ברלוסקוני הוסיף: "מי שיקנה את המועדון, ישלם נמוך ביחס לערכו האמיתי בגלל השנים האחרונות בהם היינו פאסיביים". לי קיבל מספר הלוואות כדי לרכוש את מילאן ואחת מהן מקרן Elliott בגובה 180 מיליון יורו, שעליו להשיב עד 10/2018 עם ריבית של 20 מיליון, אחרת המועדון יעבור לבעלות הקרן.

מילאן תשחק מחר (רביעי) נגד קייבו במסגרת מחזור אמצע השבוע במשחק שייערך בוורונה. הפסד במשחק הזה עלול להעיף את וינצ'נזו מונטלה הביתה למרות כל ההכרזות שיש תמיכה בפרויקט שלו. לאונרדו בונוצ'י שהורחק משני משחקים ולא ישחק מול קייבו, התנצל על ההרחקה מול גנואה ב-0:0: "נכנסתי בטעות ברוסי ואפילו הוא הבין את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי