צפו: צמד לגונסאלו היגוואין, 0:2 ליובנטוס על מילאן בסן סירו

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | AFP

"פיפיטה" כבש משחק שני ברציפות והעלה את מאזנו לשישה שערי ליגה, הביאנקונרי לפחות זמנית במקום הראשון. הרוסונרי לעומת זאת משחק בית רביעי ללא ניצחון וללא שער. עוד הערב: 0:1 ביתי לרומא על בולוניה

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 בסרייה A נפתח בסימן עלייתה של יובנטוס ושקיעתה של מילאן. הגברת הזקנה חזרה מסן סירו עם 0:2 בזכות צמד של גונסאלו היגוואין, שחצה את רף 100 שערי ליגה באיטליה. במשחק השני שנערך הערב בליגה, ניצחה רומא 0:1 את בולוניה


מילאן – יובנטוס 2:0

למעלה מ-200 מיליון יורו שפכה מילאן הקיץ, אבל הקבוצה לא הצליחה להתרומם וההפסד הביתי ליובנטוס אולי הוכיח שהיא לא ממש שייכת לחבורת הצמרת. ללא לאונרדו בונוצ'י המורחק, אבל במערך של שלושה בלמים, הרוסונרי לא מצאו פתרון לגונסאלו היגוואין. מילאן הציגה מרכז שדה והגנה רך וספגה שני שערים דרך האמצע בדקה ה-23 קיבל היגוואין מסירה מפאבלו דיבאלה וירה כדור חזק לפינה של ג'אנלואיג'י דונארומה. בדקה ה-63 קוג'ו אסמואה פרץ באין מפריע, מסר להיגוואין שירה כדור מדויק לקורה ופנימה.

היגוואין הגיע ל-101 שערי ליגה באיטליה, אחרי שחצה את רף ה-100 גם בספרד. הוא השחקן השני שעושה זאת בשתיים מהליגות הבכירות ביבשת אחרי זלאטן איברהימוביץ'. אגב, היגוואין כבש את 101 שעריו ב-153 משחקים בלבד. עוד בכל הנוגע לחלוץ הארגנטינאי, היה זה שערו השישי העונה בליגה והוא הרשית מחזור שני ברצף.

יובה השיגה ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות ועלתה זמנית למקום הראשון עד המשחקים של נאפולי מחר ואינטר ביום שני. מילאן לעומתה השלימה משחק רביעי בבית ללא ניצחון וללא שער. לראשונה מאז ספטמבר 2014, מילאן לא הצליחה לכבוש שער נגד יובה בסן סירו.


"פיפיטה" כבש פעמיים והחמיר את מצבה של מילאן (AFP)

רומא – בולוניה 0:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
רומא חיברה הערב (שבת) ניצחון שישי בשבעה משחקי ליגה, כשהשיגה 0:1 קטן על בולוניה שסייע לה להיצמד לחבורת הצמרת. לורנצו פלגריני הגביה כדור קרן שחלף והגיע עד הקצה השני של הרחבה, לשם הגיח סטפן אל שערוואי שירה את שערו השלישי העונה בליגה. בזכות הניצחון רומא כבר במקום החמישי עם 24 נקודות, ארבע בלבד מהמוליכה נאפולי, שתארח מחר את סאסואולו. בולוניה לעומת זאת נותרה בשלב זה במקום ה-11 עם 14 נקודות במאזנה.


הג'אלורוסי חוגגים ניצחון נוסף (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי