לאציו ורומא נפגשות לדרבי ענק, מילאן אצל נאפולי

לאציו חוגגת
לאציו חוגגת | AFP

שתי הענקיות מעיר הנצח יפגשו מחר (שבת, 19:00, ספורט4), אך אימובילה שכבש כבר 14 שערי ליגה ואכזב במדי הנבחרת בספק. מאוחר יותר, האם הרוסונרי מסוגלים להפתיע את המוליכה?

(גודל טקסט)
אחרי תחושת הכאוס בעקבות ההדחה של נבחרת איטליה בפלייאוף מוקדמות המונדיאל, הליגה האיטלקית תחזור מחר (שבת) עם שני מפגשי ענק. רומא תארח את לאציו לדרבי מותח בבירה, מאוחר יותר: נאפולי תנסה להעמיק את המשבר של מילאן.


רומא – לאציו (שבת, 19:00, ספורט4) 

אחרי שנים ארוכות, שתי הקבוצות נמצאות צמודות זו לזו בצמרת הטבלה. האורחת, שנחשבת ללא ספק לאחת ההפתעות הכי נעימות באירופה, נחושה לשמור על המאזן שלה מהעונה הקודמת. הקבוצה סימאונה אינזאגי הצליחה לשבור את הרצף השלילי כאורחת בדרבי עם ניצחון חוץ ראשון מאז 2012, וגם חגגו על היריבה העירונית בחצי גמר הגביע האיטלקי.


צ'ירו אימובילה, שכבש 14 שערי ליגה העונה ואכזב במדי האזורי, עדיין בספק אחרי שלא התאמן בצורה סדירה אתמול. אצל אוסביו די פרנצ'סקו עדיין קיימת דאגה סביב מצבו הבריאותי של ראג'ה נאינגולן. סטפן אל שעראווי סיפר לקראת המשחק: "המאמן מעניק לנו הרבה תעוזה, לכבוש בדרבי הזה מעניק לנו הרגשה מיוחדת". ההגנה של רומא היא הטובה ביותר בליגה העונה ולקראת המשחק הוסיף קווין סטרוטמן: "אין פייבוריטית בדרבי". 

 


נאפולי – מילאן (שבת, 21:45) 

הפגרה אומנם הרגיעה את הגזרה סביב מעמדו של וינצ'זו מוטלה, אך הפסד נוסף של הרוסונרי עשוי לערער את מעמדו של המאמן שוב. מילאן ניצחה לפני הפגרה, אך דווקא שלוש נקודות על חשבון הפרטנופי עשויים להחזיר בהם את האמון במאבק על הכרטיס לאירופה. ממול, המוליכה זקוקה לנקודות בדחיפות כדי לשמור על פער יחסי מיובנטוס. נאפולי תארח את מילאן לקרב משמעותי כאשר בהמשך השבוע היא תנסה לעשות צעד לעבר שמינית גמר ליגת האלופות כששחטאר דונייצק תגיע להתארח. בינתיים, עדיין לא ברור את מי יצרף מאוריסיו סארי לחלק הקדמי של נאפולי בחלון ההעברות של ינואר. 


ישחק? אימובילה (AFPׂ) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי