קייליני: "לא יודע כמה רצינו לנצח", אלגרי האשים את חדירה

מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי | AFP

יובנטוס מודאגת אחרי ה-3:2 לסמפדוריה, ובסגל כבר סימנו אשמים. אלגרי על היכולת של הקשר הגרמני: "המשחק היה מסתיים בתיקו אם הוא היה נשאר מרוכז". פרארו: "ניצחנו פרארי עם פיאט 500"

(גודל טקסט)

סמפדוריה הנחילה אמש (ראשון) ליובנטוס הפסד שני העונה, אחרי 2:3 בגנואה, שסידר לנאפולי פער ארבע נקודות בפסגה. הגברת הזקנה הצליחה לצמק עם שני שערים, אחרי שפיגרה 3:0. ג'יאנלואיג'י בופון, שנותר על הספסל לקראת ברצלונה בליגת האלופות, פינה מקום לוויצ'ך שצ'סני שאכזב. יובנטוס נכנעה לראשונה שדניאלה רוגאני פתח בהרכב כאשר הבכורה שלו הייתה בינואר 2016 והמארחת חגגה ניצחון ביתי שישי ברציפות העונה.


מסימילאנו אלגרי הכועס הסביר בסיום: "קיבלנו סטירה ואיבדנו את הסבלנות. המחצית הראשונה שלנו הייתה הטובה ביותר העונה, אבל לא ניצלנו את המצבים שלנו. במקום להבקיע, ספגנו עוד שני שערים". המאמן תקף אישית את סמי חדירה: "אם הוא לא היה מנופף בידיו ומזהיר שחקנים אחרים, ומתרכז בהכול חוץ מלשמור לא היינו חוטפים את השלישי והמשחק היה מסתיים בתיקו". גם העיתון 'טוטו ספורט' פרסם תמונה של חדירה בשער ושאל אותו: "מה אתה עושה בדיוק?".

 


גם ג'ורג'יו קייליני מתח ביקורת על השחקנים: "אני לא יודע עד כמה רצינו לנצח. אם יובנטוס רוצה לנצח היא תמיד תצא מנצחת מהמשחק. כנראה שלא רצינו מספיק לנצח. הסגל שלנו הרבה יותר עמוק ואיכותי מקבוצות אחרות. הכל שאלה כנראה של מוטיבציה. איבוד הנקודות מתסכל". ממול, הנשיא הצבעוני של סמפדוריה, מאסימו פרארו, סיכם את המשחק: "ניצחנו פרארי עם פיאט 500. זה היה כמו לנסוע עם פיאט ולצפור על פרארי למזלנו הם ירדו מהכביש ועברנו אותם. אני שמח שעזרנו לליגה להיות יותר מאוזנת העונה". 


מודאג. אלגרי (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי