עוד סערה באיטליה: קרלו טאבקיו מואשם בהטרדה מינית

עשו עלי מניפולציה. טאבקיו
עשו עלי מניפולציה. טאבקיו | צילום: Gettyimages

יושב ראש ההתאחדות האיטלקית, שהודיע על סיום דרכו, הטריד אישה שקשורה לעולם הכדורגל במשרדו. המתלוננת מחזיקה בהקלטה של ההטרדה של טאבקיו ואף הודיעה כי זו אינה הפעם הראשונה שניסה לכפות את עצמו עליה

(גודל טקסט)
הסערה באיטליה עדיין לא נרגעת. אחרי ההדחה הכואבת מול שבדיה בפלייאוף המונדיאל וההדחה של ג'יימפיירו ונטורה מתפקיד המאמן, גם קרלו טאבקיו בחר להתפטר מתפקידו כיושב ראש ההתאחדות. היום (שלישי) מדווחים בתקשורת האיטלקית כי האחרון נמצא בעינה של סערה חדשה. טאבקיו מואשם בהטרדה מינית אחרי שאישה התלוננה נגדו. 

על פי הדיווח, מדובר באישה שקשורה לעולם הכדורגל אולם זהותה נשמרה חסויה. הטענה שלה כי יושב ראש ההתאחדות היוצא הטריד אותה במשרדו. המתלוננת סיפרה: "הגעתי לפגישה עם קרלו במשרד שלו, ובאופן ישיר הוא ביקש לנשק אותי ולגעת בחזה שלי. סרבתי, אבל הוא טען שאף אחד לא יראה אותנו כי הווילונות מסתירים את המתרחש במשרד".

 


על פי התקשורת האיטלקית, האירוע מתועד על ידי המתלוננת, שמחזיקה בהקלטה של ההטרדה. אותה הקלטה עברה לעורך הדין שלה, והיא מסתמנת כראייה המשמעותית ביותר בחקירה נגד טאבקיו. על פי הדיווח, מסתמן כי זו אינה הפעם הראשונה שטאבקיו הטריד. "זה רק קצה הסיפור, היו לו המון תקריות כאלה", טענה בפני החוקרים. 

טאבקיו המושמץ בטוח כי מדובר ברדיפה פוליטית נגדו בעקבות ההדחה של איטליה מגביע העולם, ואמר לתקשורת אחרי סיום תפקידו כיושב ראש ההתאחדות: "אם היינו עולים, אף אחד לא היה מתעסק בי. עשיתי טעות שלא החלפתי את ונטורה אבל אני עוזב את ההתאחדות בראש מורם". 
 


סערה. טאבקיו (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי