מרטנס חשף: דחיתי הצעה מברצלונה לפני שניימאר עזב

דריס מרטנס
דריס מרטנס | Gettyimages

בראיון בבלגיה, גילה חלוץ נאפולי שלא רצה להיות מחליף של שלישיית ה-MSN, אך לא שולל מעבר עתידי: "איפה תמצאו עוד חלוץ כמוני עם סעיף שחרור של 25 מיליון יורו?"

(גודל טקסט)

מאז הוסט בנאפולי לעמדת החלוץ על ידי מאוריציו סארי, הפך דריס מרטנס לאחד החלוצים הטובים בליגה האיטלקית. בראיון לעיתון HNB בארצו, גילה הבלגי בן ה-30 שקיבל הצעה מברצלונה בקיץ האחרון, אךזה קרה לפני שניימאר עזב את הקבוצה והוא סירב. בנוסף אמר מרטנס שלהחתים אותו יכולה להיות עסקה מאוד משתלמת מאחר שסעיף השחרור שלו עומד על 25 מיליון ליש"ט בלבד.

"אחרי שדחיתי את ברצלונה, העברת ניימאר יצאה לפועל", חשף מרטנס. "מדי פעם אני חושב על זה שאם הייתי מסכים לעבור לברצלונה, הייתי שם היום שחקן הרכב שם. החיים מלאים הפתעות ולא ידעתי שזה יקרה. לא רציתי להיות המחליף של שלישיית ההתקפה הטובה בעולם וגלגל רביעי לליאו מסי, ניימאר ולואיס סוארס. לא היה לי מושג שניימאר יעזוב ולא רציתי לחזור לשבת על הספסל ולכן הארכתי חוזה בנאפולי".

מרטנס עדיין יכול לעבור לקבוצות אנגליות בכירות בגלל סעיף השחרור הנמוך. העונה במדי נאפולי, כבש החלוץ הבלגי עשרה שערים בסרייה A ובישל שלושה נוספים ב-12 משחקים בלבד. עד כה הוא כבש 60 שערים ב-144 משחקים בנאפולי, כש-38 מהם נכבשו מתחילת העונה שעברה.


מרטנס. לא אדיש להתעניינות בו (Gettyimages)

עוד גילה מרטנס, שלא רק בקטלוניה הוא היה מבוקש: "בקיץ האחרון קיבלתי הצעה ענקית מסין ויכולתי להרוויח שם הרבה מאוד כסף, אבל נאפולי לא רצתה לתת לי ללכת והסכמתי להאריך את החוזה עד 2020, בתנאי שאקבל סעיף שחרור נמוך יחסית. עד שניימאר נמכר זה היה סעיף סביר מאוד. עכשיו, איפה תמצאו שחקן שיש לו סעיף שחרור כזה וכבש 28 שערים בסרייה A שנה שעברה? זה אומר שקיבלתי חוזה מצויין עבורי".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי