צפו בתקציר: נאפולי שוב בראש, רומא נעצרה, 0:3 ליובנטוס

נאפולי
נאפולי | AFP

הפרנטופיי ניצחו 0:1 בחוץ את אודינזה משער של ז'ורז'ינו. דה רוסי סטר לשחקן יריב, הורחק וגרם לפנדל ב-1:1 של הג'אלרוסי אצל גנואה. יובה הביסה את קרוטונה, לאציו ופיורנטינה נפרדו ב-1:1

(גודל טקסט)
ז'ורזיניו, קשרה הברזילאי של נאפולי, החמיץ פנדל ומיד כבש את הריבאונד והשער שלו הספיק לניצחון 0:1 בחוץ על אודינזה ולחזרה לראשות הסריה A. הפרנטופיי עלו ל-38 נקודות, שתיים יותר מאינטר שניצחה בשבת 1:3 בקליארי, וארבע יותר מיובנטוס שהביסה 0:3 את קרוטונה.


לאציו הייתה כפסע מניצחון על פיורנטינה אך ספגה מפנדל בדקה ה-93 וסיימה ב-1:1 מאכזב. רומא סיימה ב-1:1 אצל גנואה מהתחתית ואיבדה את דניאלה דה רוסי. הקשר בן ה-34, שפרש לפני כשבועיים מנבחרת איטליה, איבד את העשתונות וכיבד בסטירה שחקן יריב תוך כדי מאבק על מיקום בכדור קרן. המהלך עלה לדה רוסי באדום ולקבוצתו בשער שוויון. מילאן ממשיכה לצער את אוהדיה הרבים והפעם עם 0:0 מול טורינו בסן סירו.




אודינזה – נאפולי 1:0

המארחת התגוננה ויצאה למתפרצות בעוד הפרנטופיי שלטו אבל היו פחות מסוכנים ליד השער. את המשחק הכריע פנדל גבולי מאוד, כשהשופט סימן להכשלה של קאייחון ברחבה. ז'ורז'יניו בעט, סימונה שופט הדף אבל לרוע מזלו של שוער אודינזה היישר לכיוונו של הקשר הברזילאי שהשתלט על הריבאונד והים את הרשת.



דה רוסי. לא מתאים לו


גנואה – רומא 1:1
59 דקות חיכו הג'אלרוסי לשער ואז הגיע אלסנדרו פלורנצי שבכדור ענק מצא את שטפן אל שערוואי ברחבה וחלוץ נבחרת איטליה קבע את ה-0:1. עברו עשר דקות ודה רוסי החליט לקלקל. הוא סטר לג'אנלוקה לפאדולה במאבק על מיקום ומיד צנח הדשא בעצמו כאילו דקרו אותו. השופט ניגש לווידיאו וצפה במהלך וכשחזר שלח את הקשר הוותיק למקלחת מוקדמות והורה על פנדל.  לפאדולה דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-70 והעניק לקבוצתו נקודה יקרה.


יובנטוס – קרוטונה 0:3
52 דקות חיכו אוהדי הזברות ביובנטוס סטדיום לקפוץ באוויר בשמחה מול אחת הקבוצות החלשות בליגה. ואז הגיע אנדראה ברצאלי, הגביה מימין ומריו מנדז'וקיץ' נגח לרשת הגבוהה. זה היה הערב של השחקנים האפורים של יובה. בדקה ה-57 כדור מהגנת האורחים נהדף אל המחליף מתיאה די שיליו שבעט שטוח ופנימה, 0:2. את מסכת השערים חתם הבלם מהדי בנעטיה. כדור רוחב חתך את כל הגנת קרוטונה ובנעטיה דחק מקרוב לשער ריק.
















השחקנים האפורים תרמו הפעם (Getty)




מילאן – טורינו 0:0  (צפו בתקציר)
הרוסונרי היו זכאים לשער בתוספת הזמן מרגלו של המחליף בן ה-19 פטריק קרוטרונה, אבל השופט חשב אחרת. וכך שדווקא כשרומא נעצרת מילאן ממשיכה לשמור על פער כמעט בלתי עביר של 11 נקודות מהמקום הרביעי.


לאציו – פיורנטינה 1:1
העיטים ראו את נאפולי מנצחת וידעו שכל תוצאה מלבד ניצחון תרחיק אותם מאוד ממאבק האליפות. לואיס אלברטו דאג לחברו לקבוצה, סטפן דה פריי שתרגם זאת לשער יתרון חשוב בדקה ה-25 וכבר נראה היה ששלוש הנקודות יישארו ברומא. אלא שאז, בתוספת הזמן, זכתה פיורנטינה בפנדל בזכות בדיקת השופט במצלמות הטלוויזיה, וקומה בבקאר דייק בקור רוח. כעת לאציו, לה משחק חסר, מרוחקת תשע נקודות מהפסגה, ובמחזור הבא תצא למשחק חוץ נגד סמפדוריה. פיורה מנגד עם 18 נקודות מ-42 אפשריות.

Al 92' GOAL di #BABACAR!#BattitiViola#LazioFiorentinapic.twitter.com/eQ0wdITyYC

— ACF Fiorentina (@acffiorentina) November 26, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי