צפו: 3:8 ענק לאודינזה, תפגוש בשמינית הגמר את נאפולי

מקסי לופס
מקסי לופס | מסך

מקסי לופס הארגנטיני מצא את הרשת ארבע פעמים, השחורים-לבנים פסחו על פרוג'ה מליגת המשנה עם 3:8 מטורף בדרך לשלב 16 האחרונות. גנואה הדיחה את קרוטונה

קבוצות: אודינזה
(גודל טקסט)
שלב 32 האחרונות בגביע האיטלקי מגיע הערב (חמישי) לסיומו, ובמשחק הראשון מתוך שניים שנערך הביסה אודינזה 3:8 מהדהד את פרוג'ה מליגת המשנה, כאשר מקסי לופס כבש רביעייה נפלאה. במשחק הנוסף שנערך, גנואה גברה 0:1 על קרוטונה במפגש בין שתי קבוצות מהסרייה A.


אודינזה – פרוג'ה 3:8
השחורים-לבנים מאודינזה, המדורגים 14 בליגה הבכירה, לא התקשו בביתם מול המדורגת 14 בליגת המשנה. אמנם הם ספגו שלושה שערים, אבל השיבו בשמונה שערים מנגד, כאשר הארגנטיני מקסי לופס מתכבד בלא פחות מרביעייה.




דנילו כבש ראשון בדק ה-17, לופס בדקה ה-34 הכפיל מהנקודה הלבנה ועוד לפני המחצית צימק אלברטו סרי מ-11 מטר בתוספת הזמן. לופז כבש שלושער מהיר במחצית השנייה (49, 63 בפנדל נוסף ו-70), בין לבין רפאל ביאנקו (55) ומתיה מוסטאקיו (61) שוב צימקו, ואת התוצאה קבעו סוונטה אינגלסון השבדי בדקה ה-82 ויאקוב יאנטקו הצ'כי בדקה ה-86. בשלב הבא תפגוש אודינזה את נאפולי, מוליכת הסרייה A.


71: GOOOAL! Maxi Lopez helps himself to his fourth goal! It's 6-3!#ForzaUdinese#UdinesePerugia#CoppaItaliapic.twitter.com/3XboPKWOcK

— Udinese Calcio (@Udinese_1896) November 30, 2017

גנואה – קרוטונה 0:1 (לחצו לצפייה בתקציר)
בקרב על טהרת הסריה A, האדומים-כחולים הסתפקו בשער יחיד של פרנצ'סקו מיליור בדקה ה-54 כדי להבטיח את מקומם בשלב הבא, שם ממתינה לה יובנטוס, זוכת שלוש השנים האחרונות. היה זה למעשה קרב תחתית בין המדורגת 17 למדורגת 15, והערב הייתה זו הקבוצה שמדורגת בליגה נמוך יותר שיצאה עם ידה על העליונה וסגרה את תמונת העולות – בדיוק כפי שקרה במשחק הליגה ביניהן שנערך במגרשה של קרוטונה רק לפני 11 ימים, גם אז ניצחה גנואה 0:1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי