היגואין כבש, יובנטוס גברה 0:1 בחוץ על נאפולי

גונסאלו היגוואין עם פאולו דיבאלה
גונסאלו היגוואין עם פאולו דיבאלה | AFP

האקס הכריע את קרב הצמרת (13) עם שער חמישי מול נאפולי. שיא ליגה מרשים לביאנקונרי. אינטר תוכל להעפיל לפסגה. צפו בתקציר: רומא טיילה עם 1:3 על ספאל

(גודל טקסט)
המחזור ה-15 בסרייה A נפתח עם המשחק הכי גדול שיש לליגה להציע. לראשונה מאז פברואר, נאפולי הפסידה בבית, 1:0 ליובנטוס. האקס גונסאלו היגואין כבש ופתח לחלוטין את הצמרת. מוקדם יותר, רומא טיילה באולימפיקו עם 1:3 על ספאל והתבססה במקום הרביעי עם 34 נקודות במקום הרביעי. לג'אלורוסי משחק חסר.


נאפולי – יובנטוס 1:0 

גונסאלו היגואין. זה הסיפור. החלוץ הארגנטינאי שעבר אשתקד מנאפולי ליובנטוס כבש שער חמישי בחמשת המפגשים האחרונים שלו מול האקסית והנחיל לה הפסד בית ראשון בליגה אחרי 26 משחקים (מאז פברואר). יובה כבשה משחק ליגה 44 ברציפות ושברה שיא ליגה. מה שיותר חשוב מבחינתה, היא התקרבה מרחק נקודה מנאפולי עם ניצחון ראשון בסן פאולו מאז ינואר 2015. 


אלאן הברזילאי של נאפולי במאבק על הכדור (gettyimages)


מבצע קבוצתי נפלא של יובנטוס הסתיים בבישול של פאולו דיבאלה להיגוואין אחרי 13 דקות של משחק. נאפולי ניסתה לחזור, אבל דווקא בלס מאטוידי היה קרוב יותר לשני עם החמצה גדולה בדקה ה-68. חמש דקות עברו ובעיטה של לורנצו אינסינייה מזווית קשה חלפה בסמוך לקורה. אינסינייה נפצע בהמשך לאחר תיקול עם ג'יג'י בופון ובלעדיו, נאפולי סיימה את המשחק עם הפסד. אינטר תעלה לפסגה אם תנצח את קייבו ביום ראשון. 



דז'קו חוגג שער. היה שותף לחגיגה (gettyimages)


רומא – ספאל 1:3

המשחק באולימפיקו הוכרע כבר אחרי תשע דקות כשפליפה האורח הורחק ובחיסרון מספרי, לעולה החדשה לא היה מה למכור. רומא דרסה והייתה יכולה לנצח בתוצאה גבוהה יותר. אדין דז'קו שבר בצורת של חודשיים ללא שער ליגה עם שער ראשון בדקה ה-19. קווין סטרוטמן ניצל הגנה איומה של האורחים והכפיל בדקה ה-32.




שמונה דקות בתוך המחצית השנייה לורנצו פלגריני ניצל בישול של אלכסנדר קולארוב וכבש שער בכורה ברומא. פדריקו ויויאני צימק כשהרשית ריבאונד של פנדל אותו החמיץ בעצמו (55). רומא השלימה משחק שביעי ברציפות ללא הפסד (שישה ניצחונות ותיקו). ספאל עם הפסד שלישי ברציפות בכל המסגרות תישאר שבוע נוסף מתחת לקו האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי