היגוואין: חיפשתי את נשיא נאפולי, אבל הוא התחבא

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | AFP

חלוץ יובנטוס שכבש את שער הניצחון ב-0:1 על נאפולי הסביר את החגיגה אחרי השער, ועקץ את לאורנטיס. למרות הכל אלגרי מצנן את ההתלהבות: "מבחינתי נאפולי עדיין המועמדת לאליפות"

(גודל טקסט)
"הגברת הזקנה" הוכיחה אתמול שההספדים עליה היו מוקדמים. הביאנקונרי לא מתכוונים לוותר בקלות העונה על אליפות שביעית ברצף, ואחרי פתיחת עונה לא מוצלחת בליגה, הגיעו למשחק העונה ב"סן פאולו" וניצחו 0:1. זה היה הפסד הליגה הראשון העונה של נאפולי, ממנה רחוקה האלופה נקודה בלבד. בנוסף, מדובר בהפסד ראשון בליגה לקבוצתו של מאוריציו סארי אחרי תשעה חודשים. כעת אינטר יכולה לעלות למקום הראשון אם תנצח מחר את קייבו ורונה.


ה"גאזטה דלו ספורט" כתב: "יובה באה למלחמה. זה לא היה משחק יפה, אבל זה היה משחק שייכנס לספרים ויכול לשנות לזברות עונה שלמה". ב"קוריירה דו ספורט" כתבו בכותרת: "פיפיטה עם היד על העליונה. הוא הכריע את המשחק גם עם פציעה". העיתון "טוטו ספורט" מטורינו חגג עם כותרת כמו: "השואו של היגוואין, והיכן את נאפולי?". יובנטוס השיגה שיא חדש בסרייה A של 44 משחקים ברציפות בהם כבשה ולראשונה מזה 20 שנה לא ספגה בסן פאולו.



Sulla #Gazzetta di oggi:
#Higuain spacca #Napoli (e l'#Inter sogna)
#Roma sul velluto
#Gattuso riparte dal sosia #Bonuccipic.twitter.com/7MVVcOCefB

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 2 בדצמבר 2017

גונסלו היגוואין בהחלט זרה הרבה מלח על הפצעים של אוהדי נאפולי, אחרי שלמרות שעבר ניתוח בידו עלה לשחק וכבש את שער הניצחון כבר בדקה ה-13. הוא נראה כאילו סורק את האיצטדיון אחרי השער שכבש כששם את ידו על המצח וכשנשאל למה התכוון בחגיגה הזאת אמר: "רציתי למצוא את הנשיא של נאפולי אאורליו דה לורנטיס, אבל לא יכולתי למצוא אותו זה נראה כאילו הוא התחבא", זאת למרות שהיו כלי תקשורת שחשבו שהארגנטינאי התכוון לכך שכבש למרות שבר בידו.


Higuain ends Napoli run

Gonzalo Higuain shrugged off a broken hand to inflict a first Serie A defeat of the season on his former club Napoli Friday, as champions Juventus moved a point behind the leaders with a 1-0 win. Higuain had surgery on Monday, b… https://t.co/PsKXPbnQXqpic.twitter.com/b7nEFQXmy1

— News from Bangladesh (@banglanews_eng) December 2, 2017


נשיא נאפולי מכר את היגוואין ב-90 מיליון יורו, אבל עשה לו הרבה צרות עד שהסכים לתת לו ללכת. לעומת זאת על המאמן מאוריציו סארי היו לפיפיטה רק מילים טובות: "אני מחבב אותו מאוד. הוא אדם טוב עזר לי להתפתח. אני לא מתפלא שהוא הגן עליי ואמר שהוא נגד שריקות הבוז שהיו לעברי כל המשחק". על הפציעה אמר החלוץ: "הניתוח? זו הייתה החלטה קשה, אך לאחר התייעצות עם הרופאים והמאמן, הבחירה הכי טובה היתה לעבור את הניתוח ולהיות זמין עבור הקבוצה. בכל יום שעבר, הרגשתי טוב יותר והכאב פחת, ולכן הייתי מסוגל לשחק".


44 – #Juventus scored in each of their last 44 league games, setting a new Serie A record. Battleship. #NapoliJuventus

— OptaPaolo (@OptaPaolo) 1 בדצמבר 2017


המאמן מסימיליאנו אלגרי הוסיף: "האטנו את המשחק בכוונה. אם אתה נותן להם לשחק חופשי הם יכולים לרמוס אותך. בחצי הראשון עמדנו יפה מול המתפרצות ובשני פשוט האטנו את המשחק. היינו צריכים יכולת כזאת כדי לצאת מהמגרש בלי לספוג. היגוואין עלה לשחק בלי לחץ כי עד אתמול הוא היה בטוח שיישב על הספסל. מבחינתי לא השתנה כלום. אני חושב שנאפולי עדיין מועמדת לזכות בתואר". לעומתו, סארי התלונן: "התוצאה מקפחת אותנו. היינו הרבה יותר טובים ושלטנו במשחק".


למרות הכל, קפטן הזברות ג'אנלואיג'י בופון למוד הניסיון ניסה לצנן את ההתלהבות: "זה ניצחון גדול, אבל בואו לא ניסחף. הדרך לסיום העונה עוד רחוקה. היגוואין בכושר מדהים והוא הראה עד כמה הוא מחויב לקבוצה כששיחק עם כאבים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי