אודינזה כתשה 0:3 את קרוטונה, פאנדב חגג מול ורונה

שחקני גנואה חוגגים
שחקני גנואה חוגגים | Gettyimages

הזברות חגגו ניצחון רביעי העונה וברחו מהתחתית. ינקטו (41, 53) ולאנזיה (66) חגגו. המקדוני הבלתי נגמר סידר לגנואה 0:1 יקר מול ורונה. 2:3 משוגע לאלאבס מול ג'ירונה. 90 דקות לאלמוג כהן בהפסד אינגולשטאט

קבוצות: גנואה
(גודל טקסט)

אחרי שאינטר תפסה את המקום הראשון בזכות הניצחון של יובנטוס על נאפולי והקריסה של מילאן בבכורה של ג'נארו גאטוסו, המחזור ה-15 בליגה האיטלקית ננעל הערב (שני) עם שני משחקים. אודינזה כתשה את קורטונה בקרב תחתית רותח. גנואה רשמה 0:1 יקר על ורונה, שנותרה במקום ה-19. 


קרוטונה – אודינזה 3:0
אחרי ה-3:8 בגביע, ההתקפה של האורחת המשיכה להפגין יעילות בקרב תחתית חשוב, שהשכיח רצף בן שני הפסדים בליגה. אודינזה רשמה ניצחון רביעי העונה והיא עם 15 נקודות, לעומת המארחת שספגה הפסד תשיעי ונותרה עם 12 בלבד. יקוב ינקטו (41, 53) כיכב, קווין לאנזיה (66) חתם.


ורונה – גנואה 1:0 

האורחת חגגה ניצחון שלישי העונה, שסידר לה מרחק ארבע נקודות מהקו האדום. גוראן פאנדב הבלתי נגמר היה אחראי על הביצוע, בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. המקדוני הוותיק ניצל תרדמת בהגנה של המארחת ועם המון איכות מצא את הרשת עם בעיטה שטוחה. ורונה עם הפסד ראשון אחרי רצף של שני ניצחונות רצופים בכול המסגרות, והיא במקום ה-19 עם תשע נקודות בלבד.


¡¡¡Aquí NUNCA NOS RENDIMOS!!! ¡Enorme remontada del equipo! ¡¡¡ORGULLOSOS!!! ¡Seguimos en la pelea! #GoazenGloriosopic.twitter.com/6CsLgCA8NA

— Deportivo Alavés (@Alaves) 4 בדצמבר 2017


 

ספרד: 2:3 ענק לאלאבס על ג'ירונה
נועלת הטבלה בתחילת המחזור רשמה מהפך ענק, בדרך לניצחון שלישי העונה. ג'ירונה כבר הייתה בדרך לניצחון יקר בזכות שערים של כריסטיאן סטואני (60) וחואן פדרו רמירס (62), אך דווקא אז החל המופע של איבאי גומס. הקשר כבש את הראשון שלו בדקה ה-71, איזן בפנדל בדקה ה-87 וקינח עם שער אדיר בתוספת הזמן. שלושער מבריק של הקשר הוריד את מלאגה למקום האחרון כאשר כעת לאלאבס יש תשע נקודות. ג'ירונה עם הפסד שישי העונה. 


בגרמניה, אלמוג כהן רשם 90 דקות בהפסד 1:0 של אינגולשטאט מול איינטרכט בראונשווייג. הקשר לא הצליח לעזור לקבוצתו, שספגה הפסד שישי העונה והיא רק במקום השישי בליגת המשנה. 



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי