אצל איקרדי, הכל קשור באישה: רגע האמת של חלוץ אינטר

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

הקפטן הצליח להשתחרר מצל פרשת וונדה נרה ולהפוך את עצמו לפנים של הנראזורי ולחלוץ הטוב באיטליה מאז אינזאגי, אבל עכשיו, כשאינטר מריחה סקודטו, אשתו היא זו שתחליט: מילאנו או מדריד

(גודל טקסט)
מאורו איקרדי מככב. ולשם שינוי מהסיבות הנכונות. בשנים האחרונות, קפטן אינטר עלה לכותרות גם בגלל הסיפור העסיסי שלו עם אישתו וונדה נרה שאפשר לסכמו בשתי שורות. הוא גנב את אשתו הדוגמנית של מקסי לופס אחרי ששניהם שיחקו באותה קבוצה בסמפדוריה. הדוגמנית שטענה כי היא נהנית יותר עם איקרדי במיטה עזבה את לופס והתחתנה עם איקרדי ש"השתלט" על ילדיו של בעלה הראשון. כשהסיפור הזה פורסם איקרדי היה הרבה פחות מפורסם מלופס ששיחק בעבר בברצלונה. היום, אולי בזכות וונדה, אבל בעיקר בזכות עצמו, הוא החלוץ הכי לוהט בליגה ואחד הבולטים בכדורגל העולמי. ריאל מדריד בעיקר ועוד כמה קבוצות רוצות אותו, אבל אם להאמין לו הוא רוצה להישאר באינטר. בעצם הכל שייך ל"שרשה לה פאם". היום וונדה היא הסוכנת שלו והיא תקבע בסופו של דבר אם יישאר באינטר או יעזוב.


החלוץ שנולד בעירו של ליאו מסי, רוסאריו, עשה אותו מהלך כמו מסי והגיע מרוסאריו לספרד לקבוצת לוסינדריו בגראן קנאריה, שם כבש יותר מ-500 שערים בקבוצות הנוער השונות עד שקבוצות כמו ריאל מדריד, ברצלונה, ולנסיה, אספניול ואםילו ליברפול רצו אותו. הוא חתם לבסוף באקדמיה של ברצלונה ושיחק בקבוצה עד גיל 17, אבל לא התלהבו ממנו מספיק וב-2011, שנתיים לפני סיום חוזהו, הושאל לסמפדוריה ומשם הוא פשוט התחיל להתקדם בצעדי ענק. אחרי שכבש 13 שערים ב-19 משחקים בנוער של סמפדוריה, נרכש ב-400 אלף יורו. הספיקו לו שתי עונות ואינטר רכשה אותו לקראת עונת 2013/14 ב-13 מיליון יורו. היום סעיף השחרור שלו בלבד שווה 110 מיליון יורו ואם תשאלו את אשתו הוא שווה 200 מיליון יורו. הכוונה של הנהלת אינטר להגדיל לאיקרדי את סעיף השחרור שכבר לא רלוונטי.



העונה כבש איקרדי 16 שערים ב-15 משחקי ליגה והאחרון בהם בניצחון על קייבו 0:5 הכניס אותו לרשימת עשרת הכובשים הטובים של אינטר בכל הזמנים. הישגי ענק ללא ספק עבור חלוץ שהגיע בסכום מצחיק לנראזורי. הוא כבש כבר 94 שערים עבור הקבוצה ב-161 משחקים בכל המסגרות וכתב באינסטגרם: "אין לי מילים לתאר את ההישג. זה רגע יפה מאוד שמשקף את המחויבות שלי לאינטר בכל השנים האלה". המטרה הבאה שלו היא לשבור את מחסום מאה השערים בליגה כאשר יש לו 97 שערים (כולל עשרה בסמפדוריה). פרשנים באיטליה מתלהבים: "הוא החלוץ הכי קטלני שראינו בליגה מאז פיפו אינזגי".



הכי קטלני מאז פיפו. איקרדי (AFP) 


איקרדי מפזר לכל עבר רמזים שהוא לא ייפרד מאינטר. פאביו קנבארו מאמן טיאנג'ין קוונג'יאן בשנה שעברה גילה שאיקרדי היה היחיד אותו רצה ואמר לו לא: "כל האחרים אמרו כן, אבל הכחישו בתקשורת". חבייר סאנטי סגן נשיא אינטר פירגן: "הוא משתפר משנה לשנה. הוא עושה דברים מדהימים ואנחנו גאים שיש לנו כזה חלוץ וקפטן".


בתשובה לשאלה על ההתעניינות בו אמר איקרדי: "גם אם ריאל מדריד יתקשרו אלי, לא אענה לטלפון". העונה הוא הבקיע שלושה שערים נגד מילאן בניצחון 2:3 בדרבי ולקח את הכדור הביתה אחרי שאף שחקן של אינטר לא כבש מול הרוסונרי שלושה שערים מאז דייגו מיליטו ב-2012. המנהל המקצועי של אינטר, פיירו אוסיליו, אמר אחרי המשחק: "שמענו שריאל מדריד ונאפולי רוצות אותו, אבל הוא לא הולך לשום מקום. נכון שהארכנו לו את החוזה רק בקיץ שעבר עד 2021, אבל אנחנו מוכנים להאריך לו את החוזה פעם נוספת והוא רוצה להישאר כאן לעוד הרבה שנים. נתנו לו קודם את סרט הקפטן בנסיבות מסוימות, אבל היום אנחנו מבינים למה הוא קשור כל כך לקבוצה".


איקרדי היה זה שפרסם באינסטגרם הודעה חד משמעית העונה כשכתב: "החולצה של אינטר היא כמו העור השני שלי. היא הייתה תמיד מיוחדת עבורי". האוהדים לא רק אוהבים את היכולת שלו על המגרש אלא את הנחישות, קור הרוח והרוע. הוא תמיד השחקן שהכי סומכים עליו בקבוצה, אבל בכל זאת יש תמיד אפשרות שיעזוב. הוא מרוויח באינטר 4.5 מיליון יורו פלוס בונוסים וקבוצה כמו ריאל מדריד יכולה לפתות אותו בכסף הגדול. בספרד, ממשיכים לטעון שהוא יחתום בבלאנקוס וירוויח 9 מיליון יורו. ריאל מוכנה לשלם עליו 80 מיליון יורו פלוס 12 מיליון בונוס, אבל הכל תלוי באיקרדי. "הגעתי לאינטר בכסף קטן והיום אני שווה פי 10", אמר החלוץ, שבקיץ אינטר נלחמה והצליחה להשאירו. אם הוא יסכים שוב להארכת החוזה, סעיף השחרור יהיה מעל 200 מיליון יורו. 



מחזרים ללא הפסקה. פרס וזידאן (AFP) 


איקרדי מוליך העונה את אינטר למאבק משולש על האליפות עם יובנטוס ונאפולי. ביום שישי יובה ניצחה את נאפולי בסאן פאולו 0:1 וחזרה למירוץ לאליפות ובשבת היא מארחת ב"יובנטוס ארינה" את אינטר המוליכה לדרבי ד'איטליה שהוא לחלוטין משחק עונה. איקרדי יככב? יש לו חולשה ליובנטוס נגדה ישחק בפעם העשירית בקריירה שלו אחרי שכבש מולה כבר שבעה שערים במדי שתי הקבוצות בהן שיחק, אבל במשחק האחרון מול יובה הוא יצא בשן ועין. הקבוצה הפסידה שנה שעברה 1:0 בטורינו כשאיבן פרישיץ' הורחק ואיקרדי העצבני הורחק על ידי ועדת המשמעת לשני משחקים בסיום בגלל שהעיר לשופט ובעט בעצבנות בכדור, אבל אינטר של העונה שעברה בפברואר עם סטפנו פיולי הייתה צל חיוור של לוצ'אנו ספאלטי העונה.


אז ירדה אינטר למקום החמישי כשהיא רחוקה מהגברת הזקנה. הפעם אינטר תגיע כשהיא במקום הראשון ולא הפסידה 15 משחקים ועם ריחות של תואר שהמועדון לא ראה מאז ימי ז'וזה מוריניו. הנראזורי, חשוב להדגיש, הם לא רק איקרדי. ספאלטי עשה מהם קבוצה מאוחדת עם המון אופי וברזל ונחישות, אבל ברור שללא הקפטן שמוסיף את מימד הרוע והקטלניות, הגיבור המושמץ שהפך לפנים של המועדון, זה יהיה קשה עד בלתי אפשרי. באינטר יודעים שבינואר קשה להביא מחליף ראוי גם אם יש לך ביד 100 מיליון יורו. בכל מקרה, המבחן היום יהיה אולטימטיבי עבור המשך העונה של אינטר ועבור עתידו של איקרדי. 



 

A jersey, a second skin, a unique style. Inter's jersey has always been something special for me and for whom have worn it. Stay tuned to learn more about the collab between @Inter @NikeFootball and @nowhere_fc ⚫ #InterXNowhereFC Una maglia, una seconda pelle, uno stile unico. La maglia dell'Inter è da sempre qualcosa di speciale per me e per chi la indossa. Rimanete sintonizzati per scoprire di più sulla collaborazione fra @Inter @NikeFootball e @nowhere_fc ⚫ #InterXNowhereFC

A post shared by Mauro Icardi (@mauroicardi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי