דיווח: דונארומה התמוטט בחדר ההלבשה של מילאן

ג'אנלואיג'י דונארומה
ג'אנלואיג'י דונארומה | AFP

אוהדי הרוסונרי תקפו מילולית את השוער הצעיר בעקבות הדיווחים שהוא רוצה לבטל את חוזהו בקבוצה, והוא הושפע מכך מאוד. מיראבלי רמז: "הוא חתום במילאן, מישוה מנסה לעשות משוה מאחורי גבו"

(גודל טקסט)
שערוריית ענק במילאן. אוהדי הקבוצה תקפו מילולית את השוער הצעיר בן ה-18 ג'אנלואיג'י דונארומה, שהתמוטט לאחר מכן בחדר ההלבשה. הרוסונרי אמנם רשמו ניצחון יפה 0:3 על הלאס ורונה בגביע האיטלקי ומתחילים להיראות טוב יותר תחת ג'נארו גאטוסו, אבל הסיפור של המשחק היה שאוהדי מילאן תקפו את השוער מילולית עם קללות ונאצות ופרשו נגדו שלט בסן סירו לפני המשחק. השוער הצעיר הושפע מכך מאוד ובטלוויזיה האיטלקית הודלפו תמונות שהוא מתמוטט בחדר ההלבשה כשלאונרדו בונוצ'י תומך בו.


Gianluigi Donnarumma was targeted by angry A.C. Milan​ fans after reports claim he's trying to leave the club.

Captain Leonardo Bonucci had to console the visibly upset goalkeeper. Impressive moment https://t.co/rem52QTUcDpic.twitter.com/C0SVzPWw6y

— SPORTbible (@sportbible) 14 בדצמבר 2017


האוהדים לא ריחמו על השוער הצעיר אחרי שפורסם שסוכנו, מינו ראיולה, רוצה לשחרר אותו ממילאן על סמך סעיף של אלימות מוסרית נגדו ולבטל את החוזה שלו. אוהדי מילאן זעמו ותלו את השלט הבא: "אלימות מוסרית, שכר של 6 מיליון לשנה והחתמת אח טפיל? תיעלם, הסבלנות נגמרה". גאטוסו עצמו לא הוסיף תרם ליחסים בין דונארומה לאוהדים אחרי שטען במשחק הקודם שהוא יחסל את השוער אם לא יעשה מה שהוא אומר לו.



אחרי המשחק אתמול גאטוסו הגן על השוער שלו כשאמר: "דונארומה היה נסער בגלל העלבונות של האוהדים. הוא פרץ בבכי בחדר ההלבשה. אסור היה לזה לקרות. אני יכול רק להודות לו על מה שהוא עושה עבור הקבוצה, בגיל 18 זה לא מובן מאליו. עבורי הוא כרגע השוער הטוב בעולם. רואים על פניו שהוא לא מרוצה, אבל אני רק יכול לומר שהכרתי ספורטאי ענק".


על ראיולה אמר גאטוסו: "אני לא רוצה לדבר עליו. אני מקווה שהוא לא מנסה לגרום לשחקנים לעזוב את המועדון. זה נורא שאנשים מנסים לצייר ילד בן 18 כמפלצת. טוב שהגיעו לאיצטדיון רק 9,000 צופים. תארו לכם מה היה קורה אם 50 אלף איש היו מעליבים אותו". העיתון "גאזטה דלו ספורט", כתב: "ג'יג'ו במשבר, אבל מילאן דוהרת"


Sulla #Gazzetta di oggi:
#Gigio piange il #Milan ride
#Froome shock: rischia 2 anni di stop
#Spalletti a caccia
E molto, molto altro ancora… pic.twitter.com/XXZwQn50sX

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 14 בדצמבר 2017


המנהל הספורטיבי של מילאן, מסימיליאנו מיראבלי אמר: "יצטרכו להתחנן על הברכיים כדי שנשחרר אותו. הוא שלנו, חתום במילאן ואף פעם לא אמר שהוא רוצה לעזוב. מישהו (ראיולה? )מנסה לעשות משהו מאחורי גבו . אני לא יודע מהיכן מגיע כל הרוע הזה, אבל אנחנו מקווים לפתור את כל הבעיות איתו בקרוב". אגב, לפני שדונארומה חידש את חוזהו בקבוצה, רצתה משפחתו לבטל את ההתקשרות עם סוכנו בטענה שהוא מזיק לילד.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי