צפו בתקצירים: 1:1 בין פיורנטינה למילאן, אינטר עצרה את רצף ההפסדים

ג'ובאני סימאונה מול ג'אנלואיג'י דונארומה
ג'ובאני סימאונה מול ג'אנלואיג'י דונארומה | Gettyimages

סימאונה העלה את הוויולה ליתרון, אך צ'להאנולו השווה. הנראזורי סיימו ב-0:0 עם לאציו. 1:1 מאכזב לרומא מול ססואולו, ניצחון ראשון אי פעם לבנבנטו בסרייה א'. יובנטוס רחוקה נקודה מנאפולי אחרי 1:3 על ורונה

קבוצות: פיורנטינה
(גודל טקסט)
אחרי ה-0:1 של נאפולי על קרוטונה אמש, המחזור ה-19 בליגה האיטלקית נמשך היום (שבת) כשבמוקד מילאן ופיורנטינה נפרדו ב-1:1, גם רומא וססואולו סיימו ב-1:1. אינטר ולאציו סיימו ב-0:0 ויובנטוס גברה 1:3 על ורונה.


פיורנטינה – מילאן 1:1
הרוסונרי אמנם קטעו רצף של שני הפסדים בליגה, אך עדיין רשמו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון וכעת הם עלולים להמשיך להתדרדר במורד הטבלה. פיורנטינה מנגד החמיצה הזדמנות לצבור נקודות חשובות בקרב על הכרטיס לאירופה. ג'ובאני סימאונה העלה את הוויולה ל-0:1 בדקה ה-71 אחרי שנגח לרשת של ג'אנלואיג'י דונארומה כדור שהגביה אליו כריסטיאנו ביראגי משמאל. היתרון לא המשך זמן רב מדי כששלוש דקות לאחר מכן סוסו ירה כדור מימין שנהדף על ידי מרקו ספורטיילו, אך הקאן צ'להאנולו שנכנס כמחליף השתלט על הריבאונד ודחק מקרוב את ה-1:1.


#FiorentinaMilan 1-1
⚫️ @hakanc10's goal gives a point in Florence and we take home a positive result from a trailing situation for the first time this season Read the last match report of the year: https://t.co/xFnUBoduE4pic.twitter.com/BQ1BHi5B0E

— AC Milan (@acmilan) December 30, 2017


רומא – ססואולו 1:1
הג'יאלורוסי שוב פספסו הזדמנות להיצמד לאינטר, כאשר המקומיים במקום הרביעי ובמאזנם 39 נקודות. האורחת נשארה במקום ה-14 ובמאזנה 21 נקודות כמו לקייבו, אך לאחרונה יש מאזן שערים טוב יותר. אדין דז'קו בישל ללורנזו פלגריני את שער היתרון בדקה ה-31. ססואולו הצליחה להשיג את שער השוויון בדקה ה-78, כשפדריקו פלוסו מצא את סימונה מיסירולי ברחבה והאיטלקי נגח לרשת.


Arriva il triplice fischio. Missiroli pareggia dopo che nel primo tempo @LorePelle7 ci aveva portato in vantaggio e per due volte il VAR non ci convalida il gol#RomaSassuolo 1⃣-1⃣ pic.twitter.com/23LdJ8RcbZ

— AS Roma (@OfficialASRoma) December 30, 2017



אימובילה מול ראנוקיה (gettyimages)

אימובילה מול ראנוקיה (gettyimages)


ורונה – יובנטוס 3:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
הביאנקונרי ראו את אינטר שומטת שתי נקודות מול לאציו, ובלס מטווידי אף העלה ל-0:1 כבר בדקה השישית. אך המשחק הפך איטי, חוסה קסארס השווה בדקה ה-59, והגברת הזקנה נכנסה ללחץ מול הקבוצה מהמקום ה-19. 13 דקות חלפו, הלחץ היובנטיני גבר, ואז הגיעו חמש הדקות של פאולו דיבאלה – בדקה ה-72 החזיר הארגנטינאי את היתרון, ובדקה ה-77 קבע את תוצאת המשחק מבישול של ג'ורג'יו קייליני. יובה עם 47 נקודות, רחוקה בסה"כ נקודה מנאפולי המוליכה.


אינטר – לאציו 0:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

קשה לומר שהנראזורי מרוצים, אבל יכולים לנשום לרווחה אחרי שעצרו רצף של שלושה הפסדים (שניים בליגה ואחד בגביע). הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי החזיקה יותר בכדור, אבל דווקא הנשרים היו יותר מסוכנים והגיעו למספר מצבי הבקעה ליד שערי של סמיר הנדנוביץ'. הקבוצה של סימונה אינזאגי סופרת כבר חמישה משחקים רצופים ללא הפסד והפער בינה לרומא הרביעית עומד על שתי נקודות בלבד ומשחק חסר.


בנבנטו – קייבו 0:1

תגידו מזל טוב לקבוצה הצנועה ממחוז קמפניה שעדיין מתרגלת לעונת הבכורה שלה בסרייה א'. קודה כבש בדקה ה-64 וסידר לה ניצחון ראשון אי פעם בליגה האיטלקית.


תוצאות נוספות

אטאטלנטה – קליארי 2:1
(גומס 90+1/ פאבלוטי 6, אנדראולי 45)


בולוניה – אודינזה 2:1
(דנילו-עצמי 27/ ווידמר 37, לסאגנה 48)


סמפדוריה – ספאל 0:2
(קוואליירלה 90+2, 90+4)


טורינו גנואה 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי