1:1 דרמטי בין אינטר לרומא, נאפולי נשארה בפסגה

דריס מרטנס, לורנצו אינסינייה
דריס מרטנס, לורנצו אינסינייה | AFP

אלשראווי כבש שער לג'יאלורוסי בחצי הראשון, וצ'ינו השווה סמוך לשריקת הסיום. שער של מרטנס סידר למוליכה יתרון של ארבע נקודות עד המשחק של יובה. לאציו התפוצצה עם 1:5 על קייבו, אימובילה נפצע

(גודל טקסט)
נאפולי הגדילה היום (ראשון) זמנית הפער מיובנטוס (תשחק ביום שני בבית מול גנואה) לארבע נקודות (54 מול 50) לאחר 0:1 קטן בחוץ על אטאלנטה. לאציו וסמפדוריה, שחושבות על מקום בין ארבע הגדולות וכרטיס לליגת האלופות, הרשימו עם ניצחונות של 1:5 על קייבו ו-1:3 על פיורנטינה (בהתאמה). מילאן גברה 1:2 בחוץ. במשחק המרכזי של המחזור ה-21 בסרייה A אינטר ורומא נפרדו ב-1:1 דרמטי.



אינטר – רומא 1:1
המשחק בין שתי הקבוצות המאכזבות בתקופה האחרונה, הסתיים בתיקו דרמטי. החבורה של ספאלטי לא ניצחה בליגה מאז ב-3 בדצמבר 2017, וזה היה משחקה השישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות. לעומת זאת, הג'יאלורוסי פספסו הזדמנות להשיג את ניצחונם הראשון לאחר ארבעה משחקים ללא ניצחון. אינטר נשארה במקום הרביעי עם 43 נקודות, רומא מקום אחד מתחתיה עם 39 נקודות.


המשחק בסן סירו התאפיין בעיקר בקשיחות ואגרסיביות, והקבוצה של די פרנצ'סקו השיגה את שער היתרון בדקה ה-31. השוער הברזילאי, אליסון, שלח בעיטת חמש מעל כל שחקני אינטר, שראו את סטפן אלשראווי דוהר לבדו מול סמיר הנדאנוביץ' ומכניע את השוער ללא בעיה. בחצי השני הנראזורי לחצו על הגנת רומא, ובדקה ה-86 מרסלו ברוזוביץ' הגביה מאגף שמאל ומתיאס וצ'ינו נגח את ה-1:1.


90'+4 – Finisce qui! Il gol di @MatiasVecinoUy nel finale pareggia quello nel primo tempo di El Shaarawy#InterRoma 1-1 pic.twitter.com/L52jo2fHmp

— Inter (@Inter) 21 בינואר 2018


אטאלנטה – נאפולי 1:0 
אחרי שהפסידה לה בגביע האיטלקי, הפרטנופי התאוששו בברגמו ושמרו על הפסגה. האורחת לא הרשימה, אבל השיגה ניצחון ליגה חמישי ברציפות והיא עם 54 נקודות העונה. אחרי מחצית ראשונה פושרתף, חוסה קאייחון לקח אחריות. הקשר חתך את ההגנה של המארחת, סידר לדריס מרטנס מצא נהדר והבלגי ירה לחיבורים את ה-11 שלו העונה. נאפולי עם ניצחון יקר בברגמו, השני שלה ב-20 השנים האחרונות. המארחת עם הפסד ליגה שני משלושת האחרונים.


gallery
➡️ https://t.co/ufD2ywm3JR
⚽️ #AtalantaNapoli 0-1
#SerieATIM
#ForzaNapoliSemprepic.twitter.com/TqFP5ESkmP

— Official SSC Napoli (@sscnapoli) 21 בינואר 2018


 לאציו – קייבו 1:5
הפתעה: הביאנוצ'לסטי טיילו מול האורחת מוורונה ללא עזרה ממלך השערים שלהם, צ'ירו אימובילה שנפצע ויצא כבר בדקה ה-34. סרגיי מילינקוביץ'- סאביץ' העלה את הערך שלו בשוק ההעברות אחרי צמד שכולו תענוג לעיניים. הראשון בבעיטה מ-16 מ' חדה שטוחה וקטלנית והשני כשהמשיך בוולה לרשת מסירת עומק גאונית של לוקאס לייקה. לואיס אלברטו, שהשלים מתפרצת מרהיבה בבעיטה שטוחה ומדויקת לרשת, באסטוס בבעיטה אדירה לחיבורים ונאני, שנכנס כמחליפו של כובש הצמד הסרבי, השלימו עוד חגיגה מבית היוצר של פליפה אינזאגי. מנואל פצ'ורלי השווה זמנית לאורחים.



מילינקוביץ'-סאביץ'. ללאציו יהיה קשה להשאיר אותו בעונה הבאה


קליארי – מילאן 2:1

הרוסונרי שעוד לא ויתרו על הכרטיס לאירופה רשמו ניצחון שני ברציפות שהציב אותם במקום השני, על חשבון קליארי שנשארה במקום ה-16 ובמרחק של ארבע נקודות מהקו האדום. ניקולו בארלה העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה השמינית, אך צמד של הקשר מחוף השנהב, פרנק קסי (36 מפנדל, 42) תוך שש דקות קבע מהפך שנשמר עד הסיום. שתי הקבוצות נשארו בעשרה שחקנים בדקות האחרונות לאחר שהמגן כריסטיאן רודריגז ספג צהוב שני בדקה ה-80, ובדקה ה-88 נשלף צהוב שני גם לעבר בארלה.




קסי חוגג. צמד של הקשר העניק ניצחון (Gettyimages)


סמפדוריה – פיורנטינה 1:3
סבא פאביו קוואליארלה, אקס יובנטוס, בן ה-34 השלים שלושער בדקות 30, 60 ו-68 ואותת שכדאי לספור גם את הלה סמאפ במאבק על ארבעת הכרטיסים לליגת האלופות.  קרלס סאנצ'ס צימק בדקה ה-80.


⚽️ No, vabbè…#Quagliarella l'Immortale frantuma il suo record personale in @SerieA_TIM: 1⃣4⃣ gol! E mancano ancora 18 partite alla fine del campionato del Doria. #SampFiorentina 2-0 pic.twitter.com/bzD2YGQEqq

— U.C. Sampdoria (@sampdoria) January 21, 2018



תוצאות נוספות
ססאולו – טורינו 1:1
(דומיניקו ברארדי 54/ ג'ון אובי 26)


אודינזה – ספאל 1:1
(סאמיר 11/ סרחיו פלוקארי 49)


ורונה – קרוטונה 3:0
(אנדראה ברבריס 3, אדריאן סטויאן 54, פדריקו ריצ'י 67)


בולוניה –
בנבנטו 0:2
(מתיאה דסטרו 35, סבסיאן די מאיו 73)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי