היגוואין: במקודם או במאוחר, השלושער היה צריך להגיע

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | Gettyimages

הארגנטינאי שכבש לראשונה שלושה שערים במשחק במדי יובנטוס שהביסה 0:7 את ססואולו. אלגרי: :"זו יובה שונה מזו של השנים האחרונות, אולי אפילו נעבור לשחק התקפי"

(גודל טקסט)
 יובנטוס נראית מוכנה לעימות עם טוטנהאם בשבוע הבא במסגרת שמינית גמר האלופות אחרי שהביסה את ססואולו 0:7 בליגה, עם שלושער ראשון של גונסאלו היגוואין במדי הזברות, מאז הגיע לטורינו בקיץ 2016. השלושער האחרון של הארגנטינאי נכבש במאי 2016 במדי נאפולי, שגברה 0:4 על פרוזינונה במשחק האחרון של העונה. הפעם האחרונה שיובה כבשה שבעה שערי ליגה הייתה ב-2014 נגד פארמה, כשהפעם האחרונה שגברה ארבעה שערים במחצית הייתה ב-2008.


"טוטו ספורט" כתב שלמסימילאנו אלגרי יש את ההתקפה הכי טובה בסרייה A למרות שנאפולי עדיין ראשונה בהפרש נקודה. הזברות משחקים ללא פאולו דיבאלה, דגלאס קוסטה וחואן קוודראדו הפצועים, אבל היגוואין חזר ליכולת הטובה שלו שגרמה לקבוצה לשלם עליו בקיץ 2016 סכום של 90 מיליון יורו.



טוטנהאם תצטרך להיזהר מהיגוואין שלא שיחק באחרונה בנבחרת ארגנטינה ואמר אחרי המשחק: "במוקדם או במאוחר השלושער שלי היה צריך להגיע. אני שמח וממשיך לעבוד ברוגע. מה שחשוב הוא להיות בכושר הכי טוב שאפשר במשך חמשת החודשים הקרובים. אנחנו חושבים קדימה על יום שישי ומשחק החוץ הקשה יחסית נגד פיורנטינה". עד כה הבקיע היגוואין 17 שערים העונה (13 בליגה, 2 באלופות ו-2 בגביע האיטלקי).



היגוואין. שלושער ראשון בשחור-לבן (Gettyimages)


נתון מעניין נוסף על יובנטוס הוא שבחמישה משחקים בלבד בהם שותף פדריקו ברנרדסקי, שהגיע העונה מפיורנטינה, בהרכב של אלגרי ועד כה הוא כבש שלושה שערים ובישל עוד חמישה, ששניים מהם הגיעו אתמול מול ססואולו.


Ecco la prima pagina della Gazzetta dello Sport:
⚽ Juve forza 7
⚽ Napoli, forza Mertens (e resta primo)
⚽ Milan, rosso e stop alla rimonta pic.twitter.com/mhBS0xzHIo

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) February 5, 2018

"גאזטה דלו ספורט" העניק ציון 8 להיגוואין שכיכב ולאלגרי על ניהול המשחק. בלז מטווידי יחמיץ את המשחק נגד טוטנהאם בגלל פציעה אחרי המאמן האיטלקי גילה אחרי המשחק שהוא ספג פציעה בשריר, ויהיה קשה לראותו אותו חוזר לפני שמינית הגמר מול טוטנהאם.


על משחק אמר אלגרי: "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו ליפול במשחקים כשנאפולי כל כך חזקה. שמח ששחקנים חשובים מתחילים להגיע ליכולת הכי טובה שלהם העונה. קלאודיו מרקיזיו ופאולו דיבאלה מחלימים יפה ומתחילים לחזור לכושר. זו יובה שונה מיובה של השנים האחרונות, התחלנו בצורה טקטית מסוימת ועכשיו עברנו לשיטה אחרת ואני חושב שאפילו נעבור לשחק התקפי יותר כי אנחנו יכולים להשתמש עכשיו בשחקנים עם מאפיינים שונים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי