מילאן בהפסדים של 250 מיליון יורו, תיאלץ למכור שחקנים

ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו | Getty

על פי דיווחים מאיטליה הסכום גבוה פי עשרה מהמותר לפי חוקי אופ"א. מאז 2005 גוררים הרוסונרי הפסדים בשווי של כ-700 מיליון. רק כרטיס לליגת האלופות (רחוק ממימוש, כרגע לפחות) יוכל למנוע קריסה

(גודל טקסט)
 מילאן הפסידה בשלוש העונות האחרונות סכום מטורף של 250 מיליון יורו, פי עשרה מהמותר על פי חוקי הפייר פליי של מילאן הפסידה בשלוש העונות האחרונות סכום מטורף של 250 מיליון יורו, פי עשרה מהמותר על פי חוקי הפייר פליי של אופ"א. ואם המספר הזה לא מזעזע מספיק הרי שהרוסונרי גוררים אחריהם הפסדים משוערים של כ-700 מיליון יורו מאז שנת 2005, למרות שב-2007 זכו בליגת האלופות אחרי ניצחון 1:2 בגמר על ליברפול.




ההפסדים האלה גררו את הבעלים סילביו ברלוסקוני לאחד כוחות עם קבוצת משקיעים תאלינדית לפני כשלוש עונות ובקיץ החולף עם קבוצת משקיעים מסין. אלא שגם אלה וגם אלה לא הזרימו כסף רב לקבוצה ולגבי הקבוצה הסינית עלו חשדות כבדים כי מדובר במעשה מרמה. למרות החוסר במזומנים השקיעה מילאן בקיץ ברכש 200 מיליון יורו, וגם מבחינת שכר שחקנים היא עומדת על 100 מיליון יורו, שנייה רק ליובנטוס.


AC Milan lost $300 million the last three seasons https://t.co/vd3YtiMqRtpic.twitter.com/jpKs4V6sH9

— Forbes (@Forbes) February 6, 2018


ב"קלאציומרקטו" שפרסם את הנתונים הוסיפו שברלוסקוני והקבוצה הסינית שהביא, אם תישאר בכלל, יצטרכו לעשות מכירת חיסול בקיץ הקרוב כדי לעצור את הדימום. רק כרטיס לליגת האלופות יכול להביא לשינוי אבל מילאן מרוחקת 10 עשר נקודות מהיריבה העירונית אינטר כשלסיום נותרו עוד 15 מחזורים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי