צפו בתקציר: אינטר ניצחה אחרי חודשיים, 1:2 מול בולוניה. רומא רביעית

יאן קראמו
יאן קראמו | Getty

יאן קראמו, המכונה "סלאח הבא", כבש את שערו הראשון בסריה A, אדר הכפיל והעלה את קבוצתו למקום השלישי. הג'אלורוסי ניצחו 2:5 את בנבנטו ועקפו את לאציו. בלוטי יצא מבצורת של חודשיים ב-0:2 של טורינו

(גודל טקסט)

יאן קראמו, הקשר בן ה-19 מחוף השנהב שכבר זכה לכינוי "מוחמד סלאח הבא", כבש את שערו הראשון בסריה A העונה ואינטר ניצחה לראשונה אחרי חודשיים, 1:2 מול בולוניה, ועלתה למקום השלישי על חשבון לאציו שהובסה 4:1 אמש (שבת) אצל נאפולי.

גם רומא הקפה את החבורה של סימונה אינזאגי עם 2:5 על נועלת הטבלה בנבנטו. אנדראה בלוטי שבר בצורת של חודשיים כשכבש בניצחון טורינו 0:2 על אודינזה.

אינטר – בולוניה 1:2
ניצחון ראשון לאינטר אחרי חודשיים ואנחנו ממליצים לכם להתרגל לשם יאן קראמו. לוצ'יאנו ספאלטי, תחתיו סלאח פרח ברומא, נתן לראשונה את חולצת ההרכב לקשר שהגיע מקאן הצרפתי ובדקה ה-63 יכול היה רק לשפשף את העיניים. סלאח הבא החל לרקד עם הכדור מצד ימין, חתך למרכז בדאבל פס עם ראפיניה, זרק בכדרור עוד מגן יריב וירה מ-16 מ' לרשת. שער אדיר, שער ניצחון ואיזה שער לסיפתח באיטליה. אדר העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה השנייה, רודריגו פלאסיו, האיש והצמה, השווה בדקה ה-25. האורחת סיימה את המשחק עם תשעה שחקנים.


בלוטי. שבר בצורת של חודשיים (Getty)

טורינו – אודינזה 0:2
26 שערים היה לבלוטי בעונה שעברה ובקיץ החולף נקשר שמו עם המועודנים הבכירים בעולם, והנה העונה היו למפציץ האיטלקי רק ארבעה שערים ובצורת של חודשיים. בדקה ה-66 הכל נשבר. בלוטי פרץ כמו סילון ממרכז המגרש, סיים את ההתקפה רק ברשת ורץ באקסטזה לקהל. ניקולאס נקולו כבש את הראשון בדקה ה-32.

אדין דזקו חוגג עם החברים (AFP)
אדין דזקו חוגג עם החברים (AFP)

רומא – בנבנטו 2:5 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
19 דקות בלבד חלפו מאז השער של גילרמה הברזילאי עד לשוויון של פדריקו פאציו. 19 דקות בהן חלמה בנבנטו הצנועה על סנסציה ענקית באולימפיקו. הג'אלורוסי התאוששו בחצי השני עם שלושה שערים נוספים בתוך 16 דקות מרגלי אדין דזקו (59) וצ'נגיז אונדר (62 ו-75). אנריקו ברינולה עוד צימק (76) לפני שגרגורי דפרל קבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן. הקבוצה של אוזביו די פרנצ'סקו השיגה ניצחון שני ברציפות ועברה את לאציו בדרך למקום הרביעי, נקודה פחות מאינטר השלישית. האחרונה בטבלה עם הפסד רביעי ברציפות ושביעי בתשעת המשחקים האחרונים בדרך כנראה לחזרה מהירה לליגה השנייה.

תוצאות נוספות
סמפדוריה – ורונה 0:2 (אדגר בראטו 50, פאביו קוואליארלה 85 בפנדל)

קייבו – גנואה 1:0 (דייגו לקסאלט 92)

ססואולו – קליארי 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי