צפו: ניצחונות לנאפולי ויובה, הפער נקודה. 0:1 יקר למילאן

אלאן, מרטנס
אלאן, מרטנס | Gettyimages

המוליכה גברה 0:1 על ספאל משער של אלן. האלופה ניצחה 0:1 בדרבי את טורינו, אלכס סנדרו כבש בעוד היגוואין נפצע וירד מכר הדשא נאנק מכאבים. בנבטו ניצחה בפעם השלישית העונה. הרוסונרי גברו על סמפדוריה

קבוצות: טורינו
(גודל טקסט)
קרב הנדנדה ביו נאפולי ליובנטוס נמשך כבר תשעה מחזורים, כששתי הקבוצות מנצחות, מגדילות את הפער מהדולקות אחריהן ושומרות על הפער ביניהן, נקודה אחת לטובת החבורה של מאוריציו סארי. הערב (ראשון) המוליכה גברה 0:2 על ספאל החלשה משערים של אלן ומארק האמשיק, בעוד האלופה ירדה עם 0:1 קטן גדול בחוץ בדרבי על טורינו.


בשני המשחקים שיינעלו את הערב הקרב יהיה על המקום השישי, המוביל לליגה האירופית: אטאלנטה תארח את פיורנטינה (19:00), בעוד סמפדוריה תתארח (21:45) אצל מילאן הלוהטת.
 



נאפולי – ספאל 0:1
הפרנטופיי איבדו במהלך הקרב הצמוד בחודשיים האחרונים מול האלופה את היתרון בהפרש השערים, אבל לפחות יתנחמו בעוד שלוש נקודות קשות ולא מרשימה מול האורחת מהמקום ה-18, מתחת לקו האדום. כבר בדקה השישית מצא כדור עומק של חוסה קאייחון את הקשר הברזילאי אלאן שחדר לעומק הרחבה וגלגל מעל השוער את השער היחיד במשחק.


טורינו – יובנטוס 1:0

חמישה ימים לאחר בית הספר שעשתה לה טוטנהאם בליגת האלופות, יובנטוס חזרה לאיפה שהכי נוח לה, הליגה האיטלקית. הגברת הזקנה אומנם לא הרשימה, אבל הסתפקה בשער של אלכס סנדרו (33) כדי להשיג ניצחון תשיעי ברציפות בליגה ושלוש נקודות חשובות בקרב מול נאפולי בפסגה. החדשות הרעות הגיעו כבר בפתיחת המשחק כשגונסאלו היגוואין נפצע בקרסול והוחלף בדקה ה-15.



היגוואין. יהיה כשיר לגומלין בוומבלי מול טוטנהאם? (Getty)


החדשות הטובות: פאולו דיבאלה חזר לסגל אחרי היעדרות של כחודש וחצי בשל פציעה ועלה כמחליף בדקה ה-66. טורינו תמשיך לחפש ניצחון על היריבה העירונית אחרי שעשתה זאת פעם אחת בלבד ב-15 המשחקים שהתקיימו בין הקבוצות בעשר השנים האחרונות.


מילאן – סמפדוריה 0:1

השביעית בטבלה גברה על השישית וכעת מאזן הנקודות של שתיהן עומד על 41 כאשר סמפדוריה נותרה מעל מילאן בזכות הפרש שערים עדיף. ריקרדו רודריגז החמיץ פנדל בדקה השביעית, אך כעבור שש דקות ג'אקומו בונאבנטורה כבש וקבע את תוצאת המשחק. חניכיו של גאטוסו כבר עם שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות ועשרה משחקים ללא הפסד. האורחת הפסידה לראשונה אחרי חמישה משחקים.

 
 

Half-Time score: 1⃣-0⃣
| Relive all the action from the first 45' with the photo gallery of the match ➡️ https://t.co/tNLpF9Zu9v
| Rivivi il primo tempo di #MilanSampdoria con la gallery della partita ➡️ https://t.co/t37dJThYo7pic.twitter.com/l9vkeSvZDG

— AC Milan (@acmilan) February 18, 2018


תוצאות נוספות:

בולוניה – ססואולו 1:2
(אנדראה פולי 12, אריק פולגר 89/ קומה באבאקר 38)


בנבנטו – קרוטונה 2:3
(סנדרו 37, בניטו ויולה 65, שיק דיאבטה 89/ ג'ובאני קרוקיטה אחמד בנאלי 73)


אטאלנטה – פיורנטינה 1:1

(אנדראה פטאנייה 45/ מילאן באדלי 16)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי